Hoofdsponsor

B17 Flying Fortress 1/32

ERVARING
20 jaar
BOUWWIJZE
Zo veel mogelijk RUDD maar toch een klein beetje aftermarket.
BOUWBUDGET
Niet mee bezig
BOUWSTATUS
Work in progress
COMMENTAREN
muggenzift maar raak
Hij is klaar,

Ik heb gekozen om het 'dak' van de cockpit niet te lijmen zodat de binnenkant ook bekeken kan worden.
Als nadeel heb ik dan wel dat er hier en daar nog een kier te zien is maar dat nemen we erbij.

Hoe fotografeer je zo een beest?
Wel, ik heb mijn best gedaan.

In de zon.

En met een 1/48 broertje.

En nu gaan we opnieuw een bootje bouwen.

Grtz.

Luc :cool:

Heel mooi en speciaal doordat je het dak kan afnemen om het interieur te bekijken.
Ik zie dat je de de-icing strips zilver hebt geschilderd en op de andere B17 zijn ze zwart. Is daar een reden voor?

Prachtig model geworden. Als je dit resultaat ziet krijg je direct zin om ook zoiets te beginnen. Maar waar zet je die achteraf ?
Wat zijn de afmetingen van het model precies?

prachtig model, goed idee om de cockpit afneembaar te maken, kan je al dat minuscuul werk van je blijven bewonderen.

Hartelijk dank heren.

Ik zie dat je de de-icing strips zilver hebt geschilderd en op de andere B17 zijn ze zwart. Is daar een reden voor?

Ik kon kiezen uit 3 versies waaronder de 'Memphis Belle'
2 van de 3 hadden zwarte de-icing strips, de versie welke ik gekozen heb (Knockout Dropper) had ze in het zilver. (heb dus gewoon de kleuren op het plan gevolgd)

Wat zijn de afmetingen van het model precies?

Spanwijdte: 100cm
Lengte: 73cm

Ik heb gelukkig een grote modelbouw ruimte op zolder.

Grtz.

Luc :cool:

Mooi geworden Luc en leuke vergelijking met de 1/48 en nu nog een 1/72 erbij :winking:

Beste Luc,

het eerste wat me opvalt is uw vijver:love: Ben zelf ook een vijver fanaat en zoiets valt dan wederom als eerste in het zichtsveld nietwaar.:-)

Maar wat uw model betreft, man, prachtig werk hoor.(y)(y) En ik snap volledig uw beslissing om het bovenste gedeelte los te laten.

Mvg

Danny

Bedankt Danny,

Tja, ik moet toch eens kijken om iets egaal als achtergrond te maken voor de foto's.
Dat zal wel iets groot moeten zijn :ROFLMAO:

Grtz.

Luc:cool:

Terug
Bovenaan