E
Eric2020
Guest
Zo aan de foto's te zien is het wel dekkend geworden, wat me verder nog opvalt is dat het schoon dus zonder lijnresten en dergelijke in elkaar zit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ Lex Ik denk dat dan de airbrush toch niet voldoende schoon was?. Als het pigment was wat je aantrof in je airbrush dan heb je de verf onvoldoende doorgeroerd. Het doorroeren van de verf neem ik ruimschoots de tijd voor. Ik doe het met houten koffiesticks, anderen doen het iets van metaal. Plastic moet je het niet mee doen, omdat dan de verf aktiveerd. Goed doorgeroerde verf is meestal een 10 minuten bij nieuw potje. Als je geen pigment meer ziet ben je er en nog even doorgaan met roeren.
Als regel kun je onthouden bij een schema als dit om eerst hele model in de lichtste kleur te zetten, dan als dat volgende dag droog is ga je de volgende kleur doen. De volgende kleur doe je ofwel freehand, of je plakt het af. scherpe cammo doe je met tamiya tape of wat je wil. Zachte cammo kun je doen met bijvoorbeeld bluetag. Rol je het tussen je vingers en dan leg je het in de vorm die je wil.
en dat doe je met elke andere kleur die volgt ook, en zorg dat je verf voldoende droogt en uithard dus na 24 uur glans nog langer als je met X-tra verf werkt. Nog dingen onduidelijk in mijn posting stel gerust je vragen!!
Ik bedoel ermee dat het pigment dan hechting begint te zoeken Pastis. Het pigment moet oplossen in de verf zodat je de kleur volledig krijgt en in elke drup dan nagenoeg zelfde hoeveelheid pigment deeltjes hebt zitten. Pigment is vaak terug te vinden op de bodum van het potje. Bij acrryl verf weet ik niet of dat het zelfde werkt, want dat gebruik ik veel minder.