Hoofdsponsor

Austin Utility HP10 "RAF"

tourpretendent

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 nov 2011
Beste Erwin,

Ook ik heb dit meegemaakt en de tip gekregen een Föhn te gebruiken niet te heet en korte tijd per keer tot dat het resin weer de oorspronkelijke hardheid heeft. Deze aanpak heeft prima gewerkt.
Groet, Ronald

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Even een povere update.

Heb de kleuren en de referenties nog eens geod bekeken en beslist om Humbrol 48 Mediterrenean Blue te gaan (her)gebruiken om reden dat deze op de foto het best overeen komt.

Med Blue.jpg

Eerst een nieuwe laag grijze primer en enkele dagen laten drogen.
Hierna opnieuw de nodige problemen met de AB doch er gisteren toch in geslaagd de Tilly te spuiten in H48 maar nu wil de verf niet drogen.
We blijven dus (bang) afwachten.....

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
EINDELIJK !!!! We zijn terug "in business".

Na iets meer dan een week drogen is het nu mogelijk de beide onderdelen vast te nemen zonder dat deze aan de handen plakken.
Direct van geprofiteerd om de stoelen te plaatsen en de ramen te steken.

Body1.jpg

Waarna het tijd was om de beide delen samen te brengen in de hoop dat ze goed verlijmen want er was toch wel wat druk nodig om ze op hun plaats te houden.

Body3.jpg

Als alles meezit kunnen we misschien morgen de wielen plaatsen.

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
eindelijk en toch nog goed gekomen , ik zit met ongeveer hetzelfde probleem met mijn Porsche na weken drogen moest ik de deurpanelen op de deuren kleven en ook hier paste het niet 100% dus stukjes papier genomen en deze als beschermeling tussen de knijpers gestoken ja salut na enkele uren drogen de knijpers weggedaan en in de deurtjes stonden twee groeven van die knijpers dus opnieuw beginnen
En het rare is dat er 2k clear op stond verf met verharder
Nu islles ok na ettelijke uurtjes schuren spuiten en polijsten
Marc

Bovenaan