Hoofdsponsor

1/24 Andrea figures : pin up series [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi gedaan... Vind die serie heel mooi, maar wat klein, heb liever de grotere schalen 1/6-8.
Pantys doe ik met de Tamiya 'smoke' verf, dunne laagjes opbouwen tot gewenst resultaat.

Ben ik het volledig mee eens, Filip. Ik hou vooral van schaal 1/1. ;)

Groeten Rik
 
Schoon madam zenne.
Grrrrrrrrrrr. (wat een lekkere biefstuk:laugh:)
 
Maar alletwee wel lekkere stukskes vlees hé Petra :):):D:):);)

Mark
 
NOTE
Om dit topic niet verder te ontsieren terug on topic ;)
 
tnx allemaal voor de toffe reacties......

Vandaag een beetje verder gedaan om er wat meer diepgang in te krijgen... is niet makkelijk om dit in beeld te brengen maar hebben toch een poging gedaan.... het dametje is zo goed als af... mss nog wat touch ups nadien... nog enkel de hond en het ondergrondje drybrushen en dan is deze klaar.....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg



en ineens maar even doorgedaan en de boel afgewerkt... foto's blinken omdat het net in de vernis is gespoten... eindfoto's in daglicht volgen....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Cheers Jonas...
 
Heel mooi Jonas! Plaatje om te zien.
Dit smaakt naar meer toch :)
 
Zeer mooi maatje.
Nu nog zien dat het vrouwke ni jaloers word.;)
 
De billensplitter waar in het begin sprake van was toch vergeten.:D
 
Jonas, ziet er schitterend uit maatje. :):)
Eén puntje van "kritiek" (is niet het juiste woord) :
Het zal waarschijnlijk wel aan die v******e macro stand liggen, maar mij lijkt het dat de ogen van de hond nogal klein zijn. Je hebt precies enkel een pupil gezet.
Oh ja en mevrouw blinkt nogal hard, misschien eens een laagje matte vernis (of semi gloss) over spuiten.:8:D

Mark
 
Zeer mooi schilderwerk deze kan zo op een wedstrijd tafel gezet worden...
 
Tnx mannen voor de reacties...

@interceptor.....is inderdaad de macrostand die hier parten speelt... in het echt zie je wel het wit van de ogen enzo hoor... enja matte vernis volgt maar wou dit al met jullie delen..... eindfoto's in daglicht en matte vernis volgen nog...

smaakt inderdaad naar meer... heb de smaak voor figuurschilderen nu wel echt te pakken hoor..... zullen er zeker nog volgen....
 
Jonas, zoals gedacht dan. Verder niets dan lof. Goe bezig zou ik dus zeggen.
Al een idee wat gaat volgen van figuur ?

Mark
 
ja hoor... ben trouwens al aan de volgende dame begonnen... iets minder bloot maar veel brutaler.....

zoals beloofd de eindfoto's bij daglicht... en ja de matte vernis is hier al aanwezig.....
op de foto's is het soms precies wat slordig maar in het echt ziet dit dametje er magnifiek uit....

enfin de foto's....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Cheers Jonas.....
 
Schitterend Jonas het is een mooi dametje geworden,mijn complimenten alvast
 
dank u patje....heb er enorm veel plezier in gehad en het plan is er om gans de serie te doen.... een 20tal schaars geklede dames op mijn bureau zie ik wel zitten.....
 
Mooi Jonas ga ik zeker volgen,ben al benieuwd ;)
 
................ ik kan niet wachten tot mijn vrouw thuis komt .....................................................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan