Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag de rest van de ouderwetse scartkabels afgemaakt .... en toen de radiatorplaten onderaan het bedienings gedeelte details gegeven zoals 600 klink/popnagels strucktuur en lijnen....
De witte draadjes van je ouderwetse scartkabels : hoe krijg je die zo mooi bij elkaar gedraaid ? En wat gebruik je om ze zo "ineen-gedraaid" te laten zitten ?
Nou luitjes , voor de niet realspace lovers komt er een sovjet achtig ruimtevaart film uit ( 'Baikonur' ) .... een mooi roman zelfs ,,, lijkt me zeer fun ..
het gaat schijnbaar over een vrouwelijk sovjet cosmonaut die fout terecht komt in een Kazakhstan achtig nomaden dorp waar een persoon een jonge man ( met de dorpsbijnaam gagarin ) al helemaal gek is van ruimtevaart en dan net deze cosmonaut dame uit de lucht komt vallen in zijn dorp ..... eerste week september komt ie uit ... lijkt me een leuke film maar ook veel met ruimtevaart hardware details
in de tussenrijd ,, heb ik de 1/48 newware vostok versie verder afgewerkt ,, ik had um nodig voor de maten , dus het gemiddelde heb ik genomen , dus op de optel manier van de echte de 1/24 en de 1/48 optellen en delen .. en zo kom je plus minus op de maat voor de grotere 1/18 ...
de 1/48 vergt meer concentratie ,, veel kleine pieter peuter resin delen die voorzichtig uit gesneden worden .. bv de oxynetanks hebben een diameter 6,5 mm en die moeten ook eerst een wit bandje krijgen en daarna een kruis fotoetch deel die ook nog is voorzien van bare metal foil chrome ..
Toen enkelen bolletjes bevestigt en zo rondom doorgaan ...
de base is ook klaar .... een zelf gemaakt resin wereldbol op rond houten voet ...
Nou de radiatorplaten zijn klaar en zitten er op de zuurstoftankjes zijn afgewerkt en geplaats ,, nu kan ik op en af met de grote en kleine verder ,, ze zijn even ver klaar ... alleen twijfel ik nog of ik de tankjes onderling nog gaan verbinden .. een zeer gepier .. :?
Ik ben nu begonnen met de kleine hardware onderdelenvan de 1/18 versie ,,, allemaal stukjes maken uit styreen bij sommige al de kabeltjes erin zodat die later verbonden kunnen worden ...
Ik moet nog 20 stukjes en dan kan de boel op de mantel geplaats worden ..
De vorderingen gaan goed ,, de krul leidingen zijn op de oxyentanks aangebracht ,, toen de kleine gesp spanband aansluitingen gemaakt en die gemonteerd op de spanbanden ...
toen toch maar eens wat onderdelen aangebracht op de mantel twee hardware onderdelen en leiding , ik prop het vol per 1/4 om en om ... tot het klaar is ...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.