Hoofdsponsor

1/24 '66 shelby GT 350R - revell [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja en dan nog eentje als reserve.lol
 
WIJ WILLEN EN MATTE EN EEN GLANZENDE.
Niet dat we je zot willen maken hé :laugh::laugh::laugh:
 
Decals zitten er mooi op.
Komt er nog BMF op aan de ramen?
En ik zou ook voor glans gaan.
Zoals aangehaald, het zilver zal veel beter tot zijn recht komen.
 
moet DJs volgen glans vernis zal zeker goed tot zijn recht komen voor vooral dat je zilver er beter zal doen uit te komen

tom
 
ja het zal glanzend worden. ik ben uitgegaag van zwarte matte afwerking maar eens ik dat zilver er bij deed begon ik ook al aan glanzend te denken. tnx voor de comments iedereen. vandaag ging ik normaal wat verder doen maar we moesten om mijn vrouw haar hoorapparaat en da's wat uitgelopen. zal voor morgen zijn.
 
Jonas,dus mat zwart mee wa zilver in?? schoon zunne man.
 
om exact te zij revell 302 met humbrol 191. ratio 95/5 % en dan nog verdunnen gelijk normaal om te kunnen spuiten.
 
Ik moe zeggen aan dat percentage aan zilver.... zeer schoon zenne.goed idee om ne hotrod te verve dr mee zelfs.Nee??
 
Jonas heb hier nog een kleurke in gedachte voor nen otto, kunde gij ne keer komen mengen ? :laugh: :laugh: :laugh:
 
euh nee ik kom nie mengen maar zeg maar en zal u custom kleurke op sturen ...... samen met factuur :) :) :)
 
voila vandaag toch een beetje kunnen prutsen terwijl onze vriend felipe naast mij zijn eerste modelbouw stapjes heeft genomen. decals verder gedaan. der zitten nog bubbels in maar de decal setting is zijn werk nog aan het doen.

aub de fotokes.







hope you enjoy it.
 
Ziet er goed uit maatje.
Zal goed staan in je (halve) garage.
 
die mag gerust naast die andere Mustangs staan die k dees weekend gezien heb ;) klasse !
 
voila terug een stapke dichter bij het eind resultaat. de rest van de decals der opgezet. verder heb ik nog een klein detailke toegevoegd aan het interieur en een testspuiting gedaan met nieuwe vernis. al bij al redelijk goed gelukt. veel plezier met de foto's











 
Ja jonas dat ziet er zeer goed uit he,met de decals is het ook goed gegaan zie ik.
Jaja da word ook een pronkstukje he.
Patje.
 
Ziet er lekker uit maatje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan