Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Pascal. Dat gevaarte is zonder het kanon ongeveer 7meter lang en meer dan 3 meter breed en de hoogte van het deksel boven de bestuurder is 1 , 40 meter boven de grond. Als het model af is zal ik er eens een figuur naast zetten. Willy.Op zich een speciaal tuig gemaakt voor niet te grote mensen zo te zien.
De chauffeur moet al bijna gaan liggen krijg ik de indruk.
mooi werk trouwens.
Ja Erwin , met losse schakels werk ik altijd zo , op het trekwiel en het spanwiel kleef ik eerst een aantal schakels , dan zet ik alle loopwielen los op hun plaats en begin dan de schakels te kleven vanaf trekwiel naar spanwiel langs de onderkant. Goed de lijm laten harden en dan hetzelfde langs de bovenkant. Daarna al de loopwielen verwijderen en dan voorzichtig de trekwiel en spanwiel met de ganse rups wegnemen , nog eens extra lijmen tussen de schakels en dan verven . Is een saai werkje . Willy.Mooie bouw Willy maar lijkt mij een rare manier om rupsen aan elkaar te krijgen.
Eerlijk gezegd weet ik het niet want er is geen enkele foto van dit voertuig omdat het eigenlijk nooit gebouwd is . In maart 1945 is er een exemplaar gebouwd van dit onderstel maar met een 105 mm kanon . Is dit nog ingezet in de strijd? Trumpeter heeft een decalvel bijgevoegd met zwarte en witte balkenkruisen en ringen om rond de loop aan te brengen. Ik vermoed dat ze er ook twijfels over hadden. Willy.Model is knap afgewerkt, enkel het balkenkruis stoort mij iets. Dacht dat er bij prototypes niet echt markeringen aangebracht werden?