Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/721/72 + 1/35 M113 A1 duo ombouw naar Nasa space shuttle rescue voertuig diorama . [!
Ohh ik had die grotere nog liggen , en ik dacht laat ik die gelijk meenemen qua spuiten , dit is mijn eerste pantzer , eerst maar een kijken hoe het me bevalt deze .
Heb weer een klein beetje gewerkt aan het 1/35 voertuig , de ophanging van de wielen zitten erop , toen de wieltjes en nu komen de rupsen erop .
wel apart die kleine schakeltjes , de 1/72 voertuigen hebben een vast rubberen rupjes .
Leuk om beide schalen zo bij elkaar te zien.
Wat mij wel is opgevallen, is dat de rupsband van de grote broer niet mooi over het trekwiel ligt. Slecht passende rupsen??
ja die grote heeft plastick rupsen die kleine veerkrachtig rubber, bij de grote komt het iets eraf , maar niet veel , ik weet niet of in het echt zo strak gespannen staan
Je hebt eerder een foto geplaatst waarop de track niet gespannen is maar op de wielen licht.
Dit is overigens vrijwel altijd het geval met rupsvoertuigen.
P.s. die motor op de achtergrond, is dat een model van de Saturnus F1 motor?
Zoals Tourpretendent komt te zeggen, de rupsen zijn normaal iets losser. Mocht je deze plastieken gevallen wil vervangen kan je deze nabestellen bij verschillende producenten.
De bekendste zijn:
De Friuls zijn in wit metaal.
De AFV en Modelkasten zijn plastic.
Allen zijn link per link aaneen te maken (duurt wel even ) Wel veel mooiere details. Het nadeel van de plastic soort is dat je soms met sinkmarks zit die soms zichtbaar zijn (dus veel opvul- en schuurwerk), bij de metalen heb je dit niet (maar zijn wel duurder...)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.