Hoofdsponsor

1/72 1/72 + 1/35 M113 A1 duo ombouw naar Nasa space shuttle rescue voertuig diorama . [!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ohh ik had die grotere nog liggen , en ik dacht laat ik die gelijk meenemen qua spuiten , dit is mijn eerste pantzer , eerst maar een kijken hoe het me bevalt deze .
 
Goed om je hier te zien opduiken met al je talent Bubblegum ! En zoals vanouds ook weer erg verzorgde foto's ! Ik volg !
 
Dat is en hele aparte Pascal! Zou die witte band fluoriserend zijn?



ksc_fl.gif


had je het logo al voor op de zijkant?
 
He Ton ,, Yep ik heb de decals setjes . bijdeway hoe kom je aan die patch ?
 
Ik vond hem in een of andere patch galley: wel leuk om daar een plaquette van te maken!
 
die zoek ik nog in een pin versie ^^

Heb weer een klein beetje gewerkt aan het 1/35 voertuig , de ophanging van de wielen zitten erop , toen de wieltjes en nu komen de rupsen erop .
wel apart die kleine schakeltjes , de 1/72 voertuigen hebben een vast rubberen rupjes .

026~8.jpg

025~7.jpg

028~9.jpg
 
Mooi beginnetje!.. Wat zijn al die apparaten op de achtergrond?
 
dat zijn de racks uit de het ISS space station module COLUMBUS. ( kleintjes dan :$ )

183822_962_1196945390479-Columbus_Cutaway_2007_H.jpg
 
Het ziet er naar uit dat die F1 elk moment kan starten :P

Ik ben benieuwd hoe je het er vanaf brengt met een tank.
 
Nou de rups of tracks hoe ze ook genoemd worden zitten erop , morgen kan er een laagje primer erop .

003~50.jpg

001~50.jpg
 
Leuk om beide schalen zo bij elkaar te zien.
Wat mij wel is opgevallen, is dat de rupsband van de grote broer niet mooi over het trekwiel ligt. Slecht passende rupsen??
 
ja die grote heeft plastick rupsen die kleine veerkrachtig rubber, bij de grote komt het iets eraf , maar niet veel , ik weet niet of in het echt zo strak gespannen staan
 
ik weet niet of in het echt zo strak gespannen staan

Je hebt eerder een foto geplaatst waarop de track niet gespannen is maar op de wielen licht.
Dit is overigens vrijwel altijd het geval met rupsvoertuigen.

NASA_M-113_unit_3.jpg

P.s. die motor op de achtergrond, is dat een model van de Saturnus F1 motor?

Succes en groet, Ronald
 
Dat gaat al niet meer , die zitten vast , maar weer wat geleerd , wat voor matriaal zijn deze rubsen white metal parts ? Handig voor de toekomst
 
nou het is me toch geluk om ze schadevrij eraf te halen , dan maar eens die metalen kopen ...
 
Gelukkig :)

De Friuls zijn in wit metaal.
De AFV en Modelkasten zijn plastic.
Allen zijn link per link aaneen te maken (duurt wel even ;) ) Wel veel mooiere details. Het nadeel van de plastic soort is dat je soms met sinkmarks zit die soms zichtbaar zijn (dus veel opvul- en schuurwerk), bij de metalen heb je dit niet (maar zijn wel duurder...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan