Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank uHier leren we dus wel iets bij. Zonder de toepassing/demo van de 3D decals had ik geen idee welke mooie resultaten je hiermee behaalt.
De gedetailleerde uitleg (+ foto's) vormen een mooie "How to" om tot een Belgische TF-104G Starfighter te komen.
Thank's.Cockpits looks amazing , very realistic .
Dank u MichelIndrukwekkend hoor. Heel erg mooi.
Dank u MarcEven snel bij gelezen
Hoe edel van u , het siert u
Verder ken ik totaal niks ( nie veel dus ) van vliegtuigen heb maar 1 keer kunnen vliegen voor een reisje naar Toscane , maar aan het gene ik hier toch weeral te zien krijg valt mijne mond toch open
Eerlijk ? Hier in ons forum zitten toch wel stielmannen hoor , het zal zeker en vast een mooi vliegtuig zijn met een mooie bestemming
Marc
Dank u Erwin.Heb geen ervaring met 3D decals maar ziet er toch de moeite uit. Knap staaltje modelbouw dat je weer levert.
Dank u.Knappe cockpits.. Idd, die 3D-decals zijn zalig, ook om te versnijden bij bvb een what if
Thanks maat. Word even wachten nu. Ik heb juist mijn blu-tack besteld want zat zonder.mooi werk ik ben benieuwd eens de sea camo erop staat.
Mark
Dank u LucNice,
Gaat goed vooruit nu
Grtz.
Luc![]()
Heb ze ook nog weten vliegen hoor. Het geluid is me altijd bij gebleven........The howling soundIk heb onze Belgische toestellen nog zien vliegen en was er altijd van verwonderd hoe die met zo kleine vleugels toch konden vliegen.
Mooie vorderingen Danny.
Zowel in de hobby als in de job Pascal................in ben een raam decorateur en vaak moet ik hier en daar een gaatje plamuren, dus het is mij niet vreemd.Ben steeds onder de indruk van die plamuur en schuurwerken.
Dan nog weten wat en waarom.
Knap.
Dank u. Er is wel wat correctiewerk, maar dat viel best mee. Vooral bij de twee laatste kleuren moet je heel secuur te werk gaan wat het afplakwerk betreft. Toch is er wel altijd ergens een plekje waar de verf is door gedrongen.Heel strak gespoten. Als je zo ieder kleur afplakt, heb je dan niet veel correctiewerk?