Hoofdsponsor

1/16 VW Karmann Ghia

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
graag

oldieman

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2016
Berichten
1.346
Dit is een kit waar in het verleden aan gewerkt is,dus is eerst alle verf verwijderd.De bedoeling is om er een custom van te maken met airridesysteem.Het airridesysteem ga ik proberen na te maken van een schets dat ik gevonden heb op het internet.De body ga ik strak maken hetgeen wil zeggen dat er geen chroomstrips op komen.Aan de foto's kan je zien hoever de voorbereiding staat.

IMG_20230828_105431_177.jpg

IMG_20230305_101054_443.jpg

IMG_20230828_110525_357.jpg

IMG_20230828_110047_468.jpg

IMG_20230828_110018_361.jpg

IMG_20230828_110030_074.jpg

IMG_20230828_110615_649.jpg

IMG_20230828_110641_123.jpg
Marc S.
 
Hela wat is dat hier ???? Een lowrider ? Ben uiterst nieuwsgierig , dat zal je wel verstaan he
Heel veel succes en plezier met deze mooie bouw
Marc
 
Een Karmann Ghia, blijf ik één der mooiste auto's ooit vinden, volger bij zelfs al word ie een lowrider.
 
Ooh, één van de mooiste Europese Oldtimers, ook een wagen die ik me nog heel goed herinner uit mijn jeugd omdat één van de buren er één had (ook al was die toen ook al een paar jaartjes oud (maar toen uiteraard nog niet officieel oldtimer)).
 
Ga zeker volgen.
 
Aah ,Great subject matter, a oldie that I love and a rebuild at that , al so have 2 in 24 scale , also,1 rebuild , want to build a drag car and fit a Porsche 917 engine to it .
If I could ever find one in 1to 1 I will take it in a heart beat,
Will keep an eye on this ,
 
Dit gaat knap worden in uw handen.
 
Succes met deze. Ben benieuwd :)
 
De basis van de VW kever heeft enkel en alleen mooie auto's opgeleverd, om het even welke body er op zit :love:
Deze volg ik ook..
 
Het zal niet mijn eerste keuze van kleuren zijn :eek: :LOL: Maar is wel strak gespoten zo te zien.
 
Inderdaad ook mijn kleur keuze maar ieder zijn smaak he , het spuitwerk ziet er beeldig uit
Heb 1 opmerking waar jij Marc niks kon aan doen normaal zouden die spleten in de motorkap open moeten zijn of je moet proberen zwart te schilderen
Mooie wagen
Marc
 
@coachke:Je hebt een punt waar ik geen rekening mee gehouden heb dus ga ik de spleten zwart inkleuren.
Misschien niet iedereen zijn kleurkeuze maar ik wil iets apart.
Marc S.
 
Apart van kleur is het wel en in ieder geval strak gespoten.
 
ok makker het is stijl en goesting he
succes verder
 
Mooi spuitwerk inderdaad. Kleuren dat is persoonlijke smaak :)
 
Men discussieert niet over smaken, geuren en kleuren hé :winking:

Strak gespoten is wel een feit 👌
Om de spleten waar Coachke van spreekt, toch open te maken, kan je eventueel langs de binnenzijde schuren. Echter beter om dit te doen alvorens de schilderwerken 🙄.
Andere optie is zwart schilderen...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan