Hoofdsponsor

1/72 ZZ models, P15 - RADAR

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
Done
COMMENTAREN
ik heb een dik vel

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.442
ZZ models, 1/72
Niet de standard die ik gewoon ben, en in principe ook te klein voor mijn grote handen en oude ogen.
De PE uit een vorig leven, extreem dik en hard in verhouding met de huidige kits, wel het meest accurate uit de kit.
De Resin onderdelen, broos en vrij onjuist om het voorzichtig uit te drukken, 3/4 is giet afval.

Het is wat het is, ik heb er het beste uitgehaald voor mijn kunnen.

P15-Radar_05.jpgP15-Radar_06.jpgP15-Radar_07.jpgP15-Radar_08.jpgP15-Radar_09.jpg
 
Even een break van de figuren genomen Jan gezien al de voertuigen van de laatste tijd 🙂

Leuk voertuig met die antennes erop en ziet er in mijn ogen goed uit voor die ukkie schaal.
 
Is toch niet verkeerd hoor op deze schaal, volgens mij (y)

Grtz.

Luc:cool:
 
ILijkt me wel in deze vorm vrij impossant gezien de kleine schaal. Leuk project en mooi resultaat.

Mvg

Danny'
 
Leuk model, even attentie voor @Silenoz die helemaal gek is van dit soort antenne wagens.

Het komt ook tegenwoordig nog voor dat PE wordt gemaakt van dikkere messing plaatjes, het is voor een producent duurder om dikke plaat te gebruiken vanwege hogere messingkosten, hogere zuurkosten en langer etsproces. Pontos heeft bijvoorbeeld PE van verschillende diktes in één set. Misschien vond deze producent ZZ Models dit het meest realistisch of stabiel.

Ik vind dat je een erg mooi eindresultaat hebt bereikt.
 
Mooi resultaat en een goede referentie voor als ik ooit aan mijn kit begin. (Ja, die ligt hier ook nog samen met andere radar types)
 
Toch wel in orde in die schaal.
 
Ziet er wel goed uit ondanks de kleine schaal.
Persoonlijk zou ik hier en daar een lichte wash hebben gezet (op de antennes, wielen, onderkant laadbak, wielkappen...). Dit breekt een beetje de eentonigheid van het uniforme groen.
 
Even een break van de figuren genomen Jan gezien al de voertuigen van de laatste tijd 🙂
Niet echt, maar ik werk rondslingerende dozen altijd direct weg. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Bedankt mannen, misschien nog een paar tips proberen omzetten, maar de antennes zijn ondanks hun dikte toch fragile.
 
  • Haha
Waarderingen: Ron
Lovely result , never seen this one before , great subject
 
Blijkbaar klaargezet voor een reactie en dan vergeten. Prachtig werk van een meer obscuur onderwerp.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan