Hoofdsponsor

1/72 Waterloo 1815 [wip]

op plezier staat geen tijd behalve dat hij vliegt hahaha grt Pascal
 
Hallo iedereen,

Na mijn gevecht met de griep vorige week toch de Franse grenadiers kunnen afwerken en deze zijn nu klaar om op het dio te plaatsen.
Op vraag van enkele mensen heb ik even de effectieve schildertijd bijgehouden en deze komt op ongeveer 34 minuten per figuur....
Hier enkele foto's....

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende.....
 
Hey Marnic daar moet je toch een engelen geduld voor hebben he , da is niks voor mij bijna ik zeg bijna altijd hetzelfde schilderen
Je hebt er moed voor proficiat
Marc
 
Hallo iedereen,

Dit zijn de volgende op de schildertafel.
Hannover infanterie...gisteren klaargemaakt en deze morgen in de grondverf gezet.
Nu goed laten drogen en morgen beginnen de schilderwerken.

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende...
 
mooi werk Marnic en het gaat vooruit. grt Pascal
 
Mooie schilderwerken, daar kunnen we veel van leren.

Misschien is het al eens vermeld hier in het topic maar dan heb ik het over het hoofd gezien. Welke schaal is dit en hoe hoog zijn die figuurtjes?
 
1296 figuren? respect.............................
 
Mooie schilderwerken, daar kunnen we veel van leren.

Misschien is het al eens vermeld hier in het topic maar dan heb ik het over het hoofd gezien. Welke schaal is dit en hoe hoog zijn die figuurtjes?

Het is schaal 1/72 en de figuren zijn tussen 25 en 28 mm afhankelijk van welk merk ze zijn Mr Artex.
 
Wel marnic ,veel beweging op het slagveld he ..is goed voor ons dan weer ,we beleven het verhaal mee..beter dan een film.
 
Marnic, dit is toch wel een prestatie hoor ! Soms houd ik mijn hart vast als het over dergelijk topic gaat, je ziet immers veel ondermaats geschilderde figuurtjes, wat normaal is want ze zijn klein en het is niet iedereen gegeven om er iets moois van te maken.

Wat jij hier doet, respect man ! Jouw figuren zien er zeer fijntjes uit en je kan zien dat er liefde voor de hobby in zit ! En als je er al zoveel op de tafel hebt staan, kan dit enkel INDRUKWEKKEND zijn.

Mijn held van de dag heet Marnic !
 
Bedankt voor de positieve inbreng hoor.....ik ga onmiddellijk terug beginnen schilderen ze.:D:laugh:
 
Nou nou....daar heb ik respect voor. In die schaal op dit niveau schilderen en dan in die aantallen!. Dat is kunstwerk en het ziet er ook nog eens strak uit.
 
Hallo iedereen,

De Hannover infanterie is klaar en op het dio geplaatst......geen foto's genomen maar die volgen later wel.
Het weer op de vakantiebestemming vandaag wat minder en dus maar wat aan het schilderen gegaan.
Ik heb een 50 tal paarden meegenomen (niet vergeten zoals vorig jaar) en kan zo wel een tijdje verder.
Hier een foto van het vakantie schilderatelier.....

attachment.jpg

vele groeten en tot de volgende :147:
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen,
Hier zijn we weer na de overwintering in Tenerife.
Al twee weken in de tuin aan het werken om alles weer proper te krijgen,maar toch de tijd genomen om af en toe wat te schilderen.
De eerste Britse huzaren zijn afgewerkt en op het dio geplaatst.

attachment.jpg


attachment.jpg


Deze zijn de volgende

attachment.jpg

Tot de volgende
 
Alweer een stukje van je diorama dat opgevuld is ;)
Ziet er prachtig uit :)
 
Heel dynamische scene Marnic, knappe figuren en goed geschilderd ! Het enige wat me een beetje in het oog springt zijn de groene en gele kruintjes van de bomen, terwijl je grondwerk ronduit magistraal is !
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan