Hoofdsponsor

1/48 wat ooit een dio moet worden.... (Warhammer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
komen er nu ook nog platgetrapte soldaten in de loopgrachten liggen met veel bloed links en rechts :)

hahahahaha,nee ze Dirk, de strijd moet nog beginnen hé op mijn dio... elke bende gaat zijn soldaten hebben, die ook op het dio gaan komen (spannend hé...hihihi)...

binnenkort toch eens over een titel nadenken, zal wel komen zeker?...
 
het was zo maar een idee dat in me opkwam dat ook gekunt had ik hou wel van bloederige taferelen op het slagveld ;)

maar dat word het dus niet dus blijf ik in spanning wachten naar het vervolg .

het ziet er wel erg mooi uit hoor zeker de schilder werkjes vind ik fantastis mooi
 
dank je Dirk, de andere figuurtjes zijn nog kleiner dan mijn mosterke, dus nog meer priegelwerk...

@was daarnet in de winkel, wilde de kleine letterkes lezen, met mijn bril kon ik het niet lezen, deed mijn bril af en ja....kon alles duidelijk lezen, maar wel heel dichtbij houden hoor, de mensen keken nogal....hahahahaha
 
dat monsterke was knap gedaan petra dus met deze kleine rakkers zal het zeker weer een knappe prestatie worden
 
oeie Patrice, heb daar helemaal geen idee van, de wargamers zullen dat wel weten, want op de doos staat helemaal niets van schaalverhoudingen, misschien staat het wel in de boekjes van de spelregels, maar heb daar nog niet in gekeken, omdat ik dit niet doe voor het spel, alleen een diooke van maken...trouwens bedankt voor de complimenten...

Dank je Nico, geeft altijd courage, als je zo'n berichten krijg...
 
ongeveer 1/56 ste, 28mm figuren).

Maar die 1/56 is relatief want ze zien eruit als cartoon figuren, te breed en te kort eigenlijk.
Je zou zelfs 1/48 kunnen mixen denk ik.
 
ff een update van de eerste motard...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

moet nog wel alles met inkt bewerken, en het onderste plaatje ga ik niet gebruiken... is alleen ff mijn verfkunsten tonen...
 
Je hebt er goed de vaart in Petra en nog zeer netjes ook.
Ben benieuwd naar de foto's als je ze met inkt hebt behandeld. Weet je al welke inkt je gaat gebruiken?
 
jah petra..... da's nie alleen snel maar ook nog eens zeer knap geschildert he.......ben benieuwd naar het vervolg......
 
Dank je wel Mannen...

heb nu wel al gans de week verlof ze, daarom kon ik wat doordoen, vanaf volgende week is het gedaan met schoon leven...
 
oo verlof da zou ook wel eens van pas kunnen komen om eerlijk te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan