Hoofdsponsor

1/48 wat ooit een dio moet worden.... (Warhammer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

petra

Guest
eerst ff de inhoud van de doos weergeven se...

de doos

attachment.jpg

de inhoud

het exclusive figuurtje

attachment.jpg

en de rest van de figuren en de mobilisatie

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

zo, heb ik er al eentje ineen zitten; Ravenwing motor met boltpistool

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het ondergrondje zit nog niet vast, waarschijnlijk ga ik deze niet gebruiken voor het dio, maar we zien wel...
Het past allemaal heel mooi in elkaar, nu eerst enkele ineensteken en dan een grondlaagje met de airbrush erop en dan eens kijken of er nog moet bijgeplamuurd worden....

wordt vervolgd
 
Veel succes Petra met de schilderwerken. Kun je nu nog overal bijkomen als je alles al geplakt hebt?
Ben nu ook als verfoefening bezig met de Marine Biker en ik ben met de losse delen bezig.
Het is best klein allemaal, haal de éénharige penselen maar naar boven :).
 
Heb een redelijke vaste hand Wim, dus ik hoop dat het zal lukken...beetje per beetje hé....we zien wel, Heb er nog 2 van dit soort (eigenlijk drie maar ga wat figuurtjes wisselen met Camaro hihihi)... zal weer eens goed doen om met de hand te schilderen...
 
Daar zal je idd een tijdje zoet mee zijn....maar zal wel het wel blijven volgen, want ben eens benieuwd welk dio het gaat worden :)
 
goh, dit ziet er wel toch uit, heb ooit ook zo eens een serie van lord of the rings geschilderd, maar die staan jammer genoeg stof te verzamelen..
veel plezier met deze
 
Ik ben benieuwd naar de schilderwerken en washes en highlights.:D
 
ziet er mooi uit petra veel suc6
 
mijn eerste figuurtje die onder mijn deskundige handen (hmmmm....hmmmm....) er aan moet geloven: MORTIS METALKUS,HELBRUTE (tis niet dat ik dat allemaal weet ze hoe die beestjes noemen, heb het gewoon overgetypt hihihi)
Dit is de vijand in mijn toekomstig dio, daartegenover staan een aantal vechtersbazen (hoeveel weet ik nog niet...)

deze heeft dus al zijn grondlaagvestje aan, de losse onderdelen komen er later bovenop, dus apart verven....

attachment.jpg

nog ff uitzoeken welke kleuren ik moet gaan gebruiken (misschien ga ik toch wel wat afkijken van het fotoke....)

wordt vervolgd....
 
Ziet er mij een kwaad beestje uit.
Maar ge moet toch van buiten leren hoe hij noemt.
Als iemand da vraagt moet ge toch kunnen antwoorden.:D
 
Petra, succes met het schilderen, een mooie bouwdoos.
 
Dit is zeker een echte kwaaie met veel mogelijkheden om je schildertalenten op los te laten.
Ben heel nieuwsgierig naar je aanpak.
 
Heb al een klein beetje geschilderd deze week...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ook aan mijn vijand heb ik al kleine dingen geschilderd....(niet veel hoor)

attachment.jpg

Rood, goud en gunmetal zullen dus de hoofdkleuren worden, het blauwe komt er af en toe in voor...

nog een klein vraagje: heb hier Game Ink staan, een kleurtje of 8, wat kan ik daarmee doen op mijn figuurtjes?
 
Dit gaat helemaal goed komen Petra, ziet er al leuk uit.

Als ik het van Dominiek goed begrepen heb in mijn topic van de biker is die game ink om later diepte aan te brengen in het geschilderde model.
 
Die is inderdaad om een soort wash te geven.
Voor de rest ziet het er al goed uit.
 
Schitterend mooie figuren, lekkere details, ben benieuwd !
 
weer een updatje van waar ik nu beland ben....

eerst de aparte stukjes

attachment.jpg

dan alles samen

attachment.jpg

en dan de stukjes erop gezet (dryfit)

attachment.jpg

misschien kunnen jullie het zien, heb 2 stukjes met de inkt bewerkt, het apart stukje en aan de linkerkant het borsststuk...mijn vraag: alles zo doen? of zonder de inkt?
 
Joh, Petra, hoe groot wordt die diorama?
Met al die figuren :)
Mooi schilderwerk.
 
Joh, Petra, hoe groot wordt die diorama?
Met al die figuren :)
Mooi schilderwerk.

35cm op 23cm groot wordt het, en weet nog niet hoeveel erop komen, in elk geval deze, 2 motors, dan het figuurtje dat extra bijzat en nog wat losse figuurtjes....dus af is het nog niet hoor.... 8)8)8)

misschien kunnen jullie het zien, heb 2 stukjes met de inkt bewerkt, het apart stukje en aan de linkerkant het borsststuk...mijn vraag: alles zo doen? of zonder de inkt?

niemand die mij raad wil geven? allé, zal het dan zelf moeten uitzoeken hé....8)8)8)8)
 
zoiezo inken petra..... is altijd beter om zon figuurtjes te inken..... zo krijgen ze diepgang en zien ze er minder speelgoed achtig uit......

btw knap schilderwerk.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan