Hoofdsponsor

1/35 'Warten' [DONE]

Onzen tweede vriend is afgewerkt en op zijn plaats gezet nog enkel zijn geweer moet ik afwerken...;)

020_zpsdb49a93a.jpg

018_zps23727025.jpg

016_zpsc430752c.jpg

013_zps404ff35d.jpg

012_zps61331d6e.jpg
 
Zeer knap resultaat man.
Zal mooi staan in de vitrinekast.
 
Prachtig hoe alles samen vloeit en zo realistisch lijkt.
 
Inderdaad heel mooi, alles vloeit moeiteloos ineen.
 
Mooie settings ,prachtig kleurenpallet gecombineerd met schilderkunst en realistische inleving...Nice job Danny !!

Grtz yves,
 
Danny het is een streling voor het oog........:8:8...en een kleurenpallet...dat zo zachtjes in elkaar vloeit ...top man..........:):)
 
Prachtig Danny, echt een lust voor m'n ogen, zowel de uitvoering alsook de compositie :35:

Er zit ook goed spanning in het tafereel door dat wat je niet ziet... waar wachten ze op....:ph34r:

Nog'es wat over die markering op de boomstam...
Mijn eerste ingeving daarbij was een grens markering en vanwege het rood/wit dacht ik aan Polen,
maar de andere reacties laten al blijken dat je meerdere kanten op kunt met dergelijke markeringen...
Wilde het toch maar efkes melden..

Wordt de titel nu veranderd naar "Warten !" zoals Erwin voorstelde ? want die vind ik ook veel passender.

Veel schilder plezier verder (al is het nu al een toppertje !)

gedemarkeerd groetje ;)
Peter
 
Bedankt Swa en Peter...
De titel zal "Warten" mee krijgen lijkt me ook zoals al vermeld veel passender,tja en dan die boom markeringen hé maar al een geluk dat ik alle kanten uit kan hier mee van Polen tot het gehele Oostfront...
 
Schitterend gedaan Danny. Hij "hoort" gewoon op dat plaatsje.
Benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Hey,

jaja, dat is het Danny, knap dat je een gecamoufleerde helm hebt, en bij de andere persoon een gecamoufleerde broek, zo toon je de ganse uitrusting die mogelijk is maar niet op één persoon, dat vind ik heel goed.
Uiteraard zijn we je kunststukken al gewoon aan het worden, maar het mag toch nog eens gezegd zijn, heel goed geschilderd en levendige tafereel. ;)
 
We zijn weer een klein stapje verder kunnen gaan en gestart aan het laatste figuurtje te schilderen verdere afwerkingen aan de cammo vest dienen nog te gebeuren we zitten hier nog wel in de begin fase;)...

012_zpsb1883f2a.jpg

013_zps1dca694f.jpg

014_zps3076055d.jpg

015_zps2a672f38.jpg

016_zps6b1b4722.jpg

019_zps18adb9e5.jpg

021_zps3d307ad4.jpg

022_zps7f8ebadb.jpg
 
heel mooi, hier is ook niets op aan te merken. keep going!
 
Alvast bedankt vrienden dit project is zo leerzaam ivb het schilderen van camouflage dat ik steeds probeer om de lat telkens weer wat hoger te zetten,het vervolg zal rond volgende week worden...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan