Hoofdsponsor

1/24 VW T3 Camper (Revell) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog wat verder gedaan
wk68ef.jpg
1zz2ww6.jpg
2qnvcl0.jpg
v4qw6d.jpg
20tilaq.jpg

abnml5.jpg
Carroseriekleur is zichtbaar op de foto's, nl. het blauw


grtz JordiC
 
Laatst bewerkt:
Een leuke kleur jordi, het gaat goed.
 
nog een beetje verder gedaan

Snuitje
4v1v2w.jpg

in de camper
idsqav.jpg
o9e9nb.jpg
16249qw.jpg

Ik ben nog aan het denken om het VW-logo in het stuur zilver te kleuren??
Nu valt het niet op in dat matzwart ...
 
Laatst bewerkt:
de snuit wordt nog opnieuw gedaan ;)

heb het met de borstel geprobeerd, maar je blijft er 'vegen' inzien. Woensdag of donderdag de airbrush bovenhalen en samen met de rest van de body spuiten
 
Als je een airbrush hebt is het zonde om met een penceeltje de body te schilderen jordi, spuiten is meestal mooier, verder ziet het er netjes uit.
 
Vandaag eindelijk de goesting gevonden om de body en de onderdelen te spuiten in het blauw.
De snuit is dus ook gespoten ipv geborsteld ;)

Aan de body zelf zijn een paar foutjes, dus die gaat nog opnieuw gedaan worden. Net als de dakverhoging :)

De kofferdeksel en de schuifdeur zijn goed gelukt op het eerste zicht. Als alles tegoei droog is, eens nader bekijken :)

Keep you updated
 
Vandaag nog eens de goesting gevonden om de onderdelen van de T3 opnieuw te spuiten, de goesting was rap over wegens problemen met de airbrush set:angry:
Uiteindelijk is de body toch blauw geraakt en kan ik deze morgen afwerken :)

Foto's volgen nog
 
Ben benieuwd naar de foto's.
 
Leuk, deze camper van VolksWagen :)
Ben benieuwd naar de verfresultaten...
 
na veel gevloek en gesmijt met het model is hij dan toch "klaar"
totaal niet tevreden over het resultaat. Pasvorm trekt op niks, spuitwerk lukte niet op de body.....
In elkaar gestoken en zo in een hoekje gezet, ver weg uit mijn zicht. Zelfs de spiegels er niet opgelijmd, die gaan in de onderdelendoos voor een ander project


555850_10151858621958996_459250780_n.jpg


Ik ben blij dat ik er vanaf ben, van het begin tot het einde aan gesukkeld en gevloekt:angry:
Op naar de volgende modellen en de schuurvondst-diorama 8)
 
Jordi,

Niet meteen negatief over je project denken, heb je niets aan, je kan ook van dit project geleerd hebben voor je volgend project.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan