Hoofdsponsor

1/24 VW T1 Transporter [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Gisteren heeft de T1 een laagje mat vernis gekregen en vandaag de boel in elkaar gezet waar ik wel enkelen kleine probleempjes tegen kwam waaronder dat glas van de koplampen niet best pasten en een stevig schuurpapiertje nodig hadden :)

De eind foto`s dus voor nu want hij komt nog op een ondergrondje en dan worden er nog enkelen kleine aanpassingen aan het busje gedaan.

DSC_1122.jpg

DSC_1123.jpg

DSC_1124.jpg

DSC_1125.jpg

DSC_1126.jpg
 
Ongelooflijk dat je dit resultaat op zo korte tijd voor elkaar hebt gekregen.
 
Helaas te veel vrije tijd Roy, maar er zitten wel de nodige uurtjes in hoor en nu op naar het ondergrondje als de spullen een beetje vlot binnen willen komen :unsure:
 
We hebben hier op het forum een grote luxe...van een aantal kunstenaars in de techniek van verweren...echt subliem..;);)
 
prachtig, meer kan ik momenteel niet zeggen :eek:
 
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!
Ben sprakeloos Ö

Koen
 
Hey,

Jaja, het is een echt 'wrak' geworden, en wat voor èèn, prachtig werk Ron ;)
 
ron, mijn complimenten, prachtig gemaakt.Applaus
 
Prachtig Ron, juist een opmerking met betrekking tot de banden: zouden deze niet wat platter, meer leeggelopen, moeten zijn?
 
Schitterend werk Ron.
Ziet er een prachtige oude daily driver uit.
 
Wat kan ik aan alle commentaren toevoegen??

Niets, het is al allemaal gezegd...

Of toch, Ik heb hem in de galerij, waar hij hoort, geplaatst ;) :laugh:
 
Voeg me bij bovenstaande complimenten toe...toch nog één ding:...TOPPIE..!!!!

Grtz yves,
 
Bedankt voor de reacties mannen :D

Prachtig Ron, juist een opmerking met betrekking tot de banden: zouden deze niet wat platter, meer leeggelopen, moeten zijn?

Dat zijn hard rubberen bandjes hoor Erwin :laugh: ,maar je heb wel een punt dus dat ga ik nog even bekijken als hij op een ondergrondje komt
 
wow man dees is knap. dit moet ik toch ook eens proberen met mijn keverke.
JALOERS !
 
De reclame op de zijkanten heb je er met verf opgezet (mooi gedaan) en dan met schuurpapier verweerd. Hoe kan je dat zelfde effect bereiken met decals? Of kan dat niet?
 
Of het met een decal ook lukt eerlijk gezegd geen idee, ik gebruik haast nooit decals.
Maar zoals bij alles wat nieuw is probeer het eens uit met een oude decal of het wil lukken
 
Proficiat Ron met de titel Model Van het jaar 2015 voor dit model.
Je mag er terecht trots op zijn :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan