Hoofdsponsor

1/24 VW T1 kastenwagen [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was natuurlijk niet te zien op de foto hé Peter.
Dan heb ik helemaal niets gezegd.
Het idee van die werkschuur lijkt mij inderdaad ook wel tof te zijn.
Succes verder.

Mark
 
Weer wat verder gedaan met de vw

Eerst het dak er op gelijmd lukte niet zoals het moest, maar voor alles is er een oplossing
attachment.jpg

de pinetjes pasten niet zo goed maar probleem opgelost.
attachment.jpg

Dan enkele decals geplaatst, en de wielen.

attachment.jpg

De wielen komen van een tamiya kit van een kever.
ze moeten wel nog een beetje bewerkt worden.

attachment.jpg



Mvg Peter.
 
Qua verwering kan dit tellen... Hoe heb je trouwens die decals zo verweerd er op gekregen?
 
@mark Sorry had het erbij moeten zetten in mijn post.
Geen sorry nodig Peter. Je hebt het nadien gecorrigeerd, dus...
Ik blijf je er niet minder om volgen hoor ;)

Mark

P.S. Had te laat je foto's van de vorderingen gezien. Hij begint er nu wel echt "ratty" uit te zien...:)
De vindingrijkheid van de modelbouwer heeft blijkbaar ook geen grenzen, als ik zie hoe je met een bindlintje, je dak op zijn plaats houdt...
 
Ziet er lekker versleten uit ,mooi hoe je die belettering (decals) onder handen nam!
 
Knap werk , moet niet altijd een nieuw blinkende VW zijn


tom
 
Qua verwering kan dit tellen... Hoe heb je trouwens die decals zo verweerd er op gekregen?


Die verwering van de decals doe ik als volgt.
Ik snij ze uit, dompel ze in warm water,plaats ze op hun plaats smeer ze goed in met decal softner.Als ze beginnen op te krullen door de sol pluk ik stukjes eruit met een pincet.Dan laten drogen met de haar droger.Als ze goed droog zijn schuur ik ze met korrel 1000.Tot het gewenste resultaat. Ze moeten nu nog een beetje bewerkt worden met pigment.

Mvg Peter.
 
Zo leren we weer wat bij. Ik dacht dat je de decals maar deels zou aanbrengen, maar bij nader inzicht is dit onlogisch.
Het mooie zit juist in het "verweerde" van de decal. Dus bedankt voor de tip.

Mark
 
Vaak kom ik niet in deze kant van het forum, maar je VW is prachtig !

Groeten Rik
 
weer wat verder gedaan, De ruiten ,bumpers en lichten geplaatst. Moet nog verder verweerd worden maar we zitten zonder verf:worried:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Maar Peter, verf heb je toch niet nodig... alleen water om hem verder te laten roesten :laugh::laugh:
Nee, even alle gekheid opzij, knappe vorderingen weer. Ik kijk weeral uit naar het vervolg.

Mark
 
De bus is nu al prachtig, ben benieuwd na het vervolg.
 
Prachtig model geworden, maar dergelijke roestbak, moet daar geen kapot ruitje inzitten ?

Veel plezier nog.

Groeten Rik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan