Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De trommels heb ik chrome gespoten, lijkt me mooier, de dashboard heb ik gespoten met twee kleuren bruin en beige en de randen van de kilometerteller heb ik gespoten met chrome, veel werk gehad met afplakken ( dashboard is nog niet helemaal klaar ).

De stoelen heb ik niet met leer bekleed tom maar geschilderd.
De stoelen heb ik ook met 2 kleuren gespoten en de beugels waar de stoelen in klappen heb ik met chrome gespoten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Er zit geen achterbank bij, ik weet niet of dat hoort, bij sommige foto's bij google wel en bij andere niet.
 
Proper gedaan Bart!
Ben ook aan de zetels van de shelby bezig ook 2 kleuren en hoop dat ze zo mooi als de uwe worden;)
 
Hoi Frank en Jordi,

Bedankt voor de grote complimenten.
 
Jij blijft ook maar lekker aan de gang Bart :).
Gaat lekker zo te zien, het ziet er allemaal goed uit.
 
Het ziet er allemaal inderdaad heel goed uit Bart.
Je ziet gewoon je vorderingen. Schitterend.

Mark
 
Hoi Wim en Mark,

Bedankt voor de grote complimenten, het gaat steeds beter, ik heb vw.karmann ghia coupe ingeschreven voor de wedstrijd bij modelforce 13, dus nou doe ik zeker mijn best, ik probeer zoveel mogelijk nieuwe dingen aan te doen bv; straks een imperiel op dak dat er op komt enzovoort, alleen nu weet ik niet of er oficieel een achterbank in zit, daar twijfel ik aan, bij sommige foto's op google wel en andere niet en het zit niet in de doos, ik kan er wel 1 scratchen maar het moet zo officieel mogelijk zijn, hoewel het scratsen van zo'n bank voor mij ook nieuw is en er weer van leer.:1zhelp:
 
Ja Bart, als je de bank dan toch moet scratchen... Waarom maak je hem dan niet uitneembaar ?
Kan je zelf beslissen : gaat ie er in of niet ? Is natuurlijk misschien wel meer werk, maar wel leerrijk.
Was de achterbank bij de Karmann opklapbaar ? Kan je daar ergens documentatie van vinden ?
Was de achterbank uitneembaar ?
Feit blijft dat de eindbeslissing altijd bij jou terecht zal komen. Jij bent tenslotte de bouwer.
Wat je ook beslist alvast veel succes, ook met de wedstrijd deelname.

Mark
 
Mark en Tomas,

Bedankt voor de reactie's en de link.
 
Mooie vordering hier Bart, en dat spuiten gaat inderdaad een mooie uitdaging worden.
Veel succes ermee.

Fred
 
Hoi Fred,

Bedankt voor je reactie en compliment.
 
Ziet er allemaal heel netjes uit Bart. Ben heel benieuwd naar de spuitwerken op de body.
 
Hoi Pascal,

Bedankt voor je reactie en compliment, dat gaat me lukken de body.
 
Vandaag de bekleding van de deuren en de binnenkanten achter waar de bekleding zit gespoten randen heb ik met chrome gespoten( eerst zwart gespoten en daarna chrome er op gespoten ).

attachment.jpg

Een gedeelte van de bak in elkaar gezet, op de tweede foto zie je de bank die ik vast hou met mijn hand even om te laten zien, die leuning ga ik een plaatje tegen lijmen en hetzelfde bewerken als de leuning van de stoelen en uiteraard spuiten.

attachment.jpg

attachment.jpg

De zitting ga ik ook maken van polystyreen ( plastic plaatjes ) en ook bewerken als de leuning.
 
Je wordt daar al flink bedreven in Bart. Hoedje af, mooi werk.
Ziet er in ieder geval goed uit.

Mark
 
Dat interieur en de vloerbekleding zien er echt leuk uit :) , ik denk dat ik in volgende project ook wel eens zo'n vloerbekleding wil proberen ^^
 
eens je het gevoel hebt om op detail's te beginnen letten
dan voel je bij iedere modelbouwer dat ze er hun ziel en passie erin beginnen te brengen
dat de bouwproject meer waarde begint krijgt

doe vooral zo verder bart ( geen haast en alles komt goed )

knap werk
 
Hoi Tom, Mark en Elsticky,

Bedankt voor de complimenten.

Elsticky, gewoon doen, is ook leuk om te doen en zoals tom al zegt hoe detail's je doet hoe meer zin dat je krijgt zeker als het goed vordert.
 
Het begin is gemaakt van de achterbank, ik heb een stuk polystyrol tegen de bank geplakt en de randen om heen gevijld, morgen ga ik de lijnen er op tekenen en dan ga ik tussen de lijnen rond vijlen zoals de voorstoelen.

attachment.jpg

Deze vorm moet het worden, de leuning achter.

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan