Hoofdsponsor

1/24 VW Golf VR 6 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Beste kameraden ik bedank jullie langs deze weg om de vele goede reacties die ik krijg het geeft me meer energie om me weer te verbeteren
Bedankt mannen zonder jullie hulp was ik NOOIT zover gekomen en dat meen ik
Marc
 
Vrienden ik heb serieus geworsteld met de aanzuigbuis van de luchtfilter naar de motor , door mijn motor zelf te bouwen ( stukje toch ) kwam dat niet uit het ging er niet meer tussen dus moest ik iets anders proberen eerst had ik een plooibaar rietje genomen en diat genomen om die bocht te krijgen maar dat was te groot

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

dan maar op zoek naar iets anders , een stukje koperdraad en dat omwikkeld met een dunne draad dat ging , maar dat kreeg ik ook niet meer op zijn plaats , verder gezocht en geprobeerd en geprobeerd en uiteindelijk ben ik op een dunne koperdraad gekomen , daar papiertape rondgedraaid en dan weer omwikkeld als een resort ( veer ) , kwam toch lekker uit zeker

attachment.jpg

en de motor zit er in en het hij zit er mooi in

attachment.jpg

nu nog een radiator in die is kapot gegaan door die stukjes uiteen te snijden , maar dat komt goed en er is een HOW-TO onderweg met de uitleg over de uitleg , Jelle zal hem volgende week plaatsen

hier dan nog een afbeelding van de schijf vooraan

attachment.jpg

mannen nog efkes en hij is af
 
Goed op dreef Coachke, volhouden hé....de eindstreep is in zicht.
 
Marc jong das heel goed gevonden zenne,ge gaat er voor zie ik,schoon werk verricht je hier weer he man.;)
 
Ziet er netjes uit Marc.
 
Zeer effectieve oplossing dat je gevonden hebt, mooie motor intussen ;)
 
Dat ziet er inderdaad erg mooi en effectief uit.
 
Ziehier de afsluitende beelden van mijn Golf 3 VR 6 deze heb ik ook vandaag voor de bakstenen gemaakt ik vond het mooie achtergrond voor de bodem ga ik ook nog iets anders bedenken want het schuurpapier is juist te kort en geloof het of niet maanden ligt dat mooi plat in een pak bladen en ik haal het er uit en in de zon begon dat te krullen , niks aan te doen een beetje gefoto-shopt

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ook leuk ????
 
Mooi.
Deze staat zeker te koop? Er hangt geen nr-plaat aan :laugh:

Indien je dit schuurpapier vaker wil gebruiken als ondergrond, dan kan je het op een plankje vastkleven, dan heb je geen last meer van opkrullende randen ;)
 
Mooie Golf geworden Marc.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan