Hoofdsponsor

Anders / onbekend Volkan Lostblood [DONE]

Gisteren en vandaag nog wat dingen aangepast naar aanleiding van de opmerkingen /tips

Ik heb de bijl/axe compleet overgedaan op de oranje kleuren na, de axe is donkerderder gemaakt zodat de versieren met de staalkleuren beter uitkomen, een lijntje getrokken bij de vingernagels wat inderdaad een stuk beter is en het schouderstuk een laagje vernis gegeven zodat de oranje kleuren wat levendiger worden.
Al met al goede verbeteringen voor Volkan.

De foto`s zijn met flits gemaakt zodat er iets verloren gaat aan de kwaliteit, ik had geen zin om de studio op te zetten :(

DSC_1240.jpg

DSC_1241.jpg
 
Wauw Ron , toen je goed en wel begonnen was ,bleef ik in stilte je werk te volgen.
Nu vele uurtjes verder kan ik het bijna afgewerkt bekijken... en kan ik alleen maar zeggen dat je er iets héél mooi's hebt van gemaakt!
De kleurenvariaties in z'n haarvlechten komen mooi tot z'n recht, net zoals de metaal kleuren.
 
Bedankt Flip :)
Was een leuk en leerzaam projectje om te doen en weer veel van opgestoken wat technieken en afwerking betreft het laatste door de tips die ik hier gekregen heb.
Hij is niet perfect maar ik ben er voor nu zeer tevreden over du sop naar de volgende.
 
Wow Ron mooie buste hoor,schitterende kleuren trouwens.
 
Prachtig resultaat Ron, mag zeker gezien worden ;)
Deze mag je gerust als model van de maand inschrijven ;) :)
 
Proficiat Ron, terug een stapje verder verheug me al op de volgende.

Grtx Jan
 
Bedankt mannen voor de positieve reacties :)

Beyond ik zal hem in de model van de maand gooien maar eerst dan toch wel nieuwe foto's ervan maken
.
Jan jij nog bedankt voor de tips over het aanzetten van sommigen extra lijntjes, de schaduwen komen wel bij de nieuwe buste ;)
 
Mooi figuur Ron ! ik vind vooral de pantsering en het motief op het schouderschild heel goed geslaagd bravo_zps71206f4b.gif
 
Zeer mooi eindresultaat Ron.
Jij bent ook van alle (modelbouw)markten thuis.
 
Mannen bedankt.

Peter daar ben ik ook erg tevreden over is echt gaaf geworden :)

Camaro ik ben ook thuis in bouwmarkten hoor :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan