Hoofdsponsor

1/35 'Vive la liberté' [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yo Erwin,

Overtuigende uitgave van je willy jeep!

Knap werk!

Greetz Nico
 
Zeer mooi jeepke Erwin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zet er eens een muntje bij, anders ga ik je nooit geloven dat dit op schaal is... dan zou ik denken dat je een willy in je garage hebt staan :)... Echt fantastisch werk!!! Respect!
 
Merci gasten, nog even en hij kan gepresenteerd worden op het dio.....;)

Grtz, Erwin.
 
Die .30 lijkt zeer echt ! Het kettinkje van de borgpen zou ik wel laten doorhangen, maar da's een detail. Knap !
 
Mooi werkje al hoor.
 
Thx people!

Gunit: als ik ze realistischer laat doorhangen, gaan ze breken denk ik. Het is allemaal zéér kleine frul, dus ik blijf er liever af ;)

Erwin.
 
Het is een zeer mooie jeep geworden, maar ik moet GUnit bijtreden, die riemen aan de deur, nu ja, deur... ??,, had ik persoonlijk vervangen door loodfolie... ieder zijn mening natuurlijk, ik wou dit toch ff kwijt.
 
Erwin, deze had ik gemist! :$ Maar van begin tot zover (dio, figuren en jeep) voor de volle 100% zeer knap gedaan. Benieuwd naar de eindsetting, suc6!
 
Zeer mooie Willy's hoor, mooie verwering.

Grtz Bart.
 
Merci iedereen! Zoals belooft de laatste foto's van de Willy mét chauffeur. Het volledige dio kan je dan bekijken in afgewerkte dio's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Erwin.
 
drewldrewl...
Mijn muurtje gaat afgewerkt nog niet in de buurt van die knappe muur van jou komen....
Me = Jalouse ;)

Knap werk, echt wel
 
mooi dio geworden erwin ziet er prachtig uit 8)
 
Nice job Erwin,

vooral de gevel is machtig mooi. Dit is een brug verder dan modelbouw...Kunst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan