Hoofdsponsor

vers van de pers.. Encyclopedia of Aircraft Modelling deel 4

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Deze doos is vandaag aangekomen.. net op tijd voor de beurs zondag. Eigenlijk mocht ik het nog aan niemand meedelen maar jullie zijn mijn maatjes dus :

lr9daww.jpg

Deze is zo heet van de naald dat de site van Ammo ze zelfs nog niet vermeldt, dit vierde deel handelt over het verweren van vliegtuigmodellen over 157 pagina's. Heb er net even zitten door bladeren, de werkjes die ze er in neerpoten zijn weer van torenhoog niveau. De prijs voor deze bedraagt 31 euro, als je er eentje aan de kant wil laten leggen voor Zondag in Helchteren stuur me een berichtje op het forum... op mijn webshop zal hij pas online kunnen nadat Mig hem online heeft gezet.

Voor zij die twijfelen dit is zoals steeds de Engelstalige versie
 
Laatst bewerkt:
Dit is wel een primeur om U tegen te zeggen
 
ja ik was eigenlijk verrast dat ze dat wilden doen.. Het moet zijn dat ze me graag hebben bij Ammo :D
 
Een mooi boek zo te zien; ik zou wel de titel van het topic aanpassen omdat het niet om een vliegtuigencyclopedie gaat maar om een encyclopedie van modelbouwtechnieken voor vliegtuigen. ("Encyclopedia of aircraft modelling techniques"), in dit geval een wezenlijk verschil wat inhoud betreft. Ik had dit topic bijna niet eens geopend omdat ik zelf al een vliegtuigencyclopedie heb.
 
Goeie opmerking Roy, ik heb het aangepast.
 
Ik wil er een!
Wanneer komt die op de website?
Komt de catalogus van AK er ook? Die is ook zéér interessant.
 
Hey Yamato, online kan ik ze pas aanbieden wanneer de site van Mig die vermeld en dat kan nog even duren. Ik heb uitzonderlijk een aantal stuks gekregen voor de beurs van Moveleo morgen. Als je toevallig naar die beurs komt kan ik er eentje aan de kant houden voor je.
De catalogus van AK die heb ik voorlopig niet op stock maar die kan ik ook bestellen natuurlijk. Ik zal zien wat ik kan doen.
 
Hallo,
Dan hebben we nog wat geduld. Daar het communieseizoen is kan ik niet naar de beurs, jammer...
Mocht je die catalogus ooit erbij kunnen krijgen... Er staan mooie how-to's in voor de producten.

Groetjes,
Edward
 
even vermelden dat ze allemaal de deur uit zijn. Indien je er nog eentje wil reserveren voor de volgende levering laat het me dan weten dan houd ik daar graag rekening mee.
 
Dag iedereen, deze is nu op de site te krijgen beiden in het Engels en het Frans. Er is ook een nieuw deel van Airplanes in Scale welke over jets gaat dit keer ( het eerste deel handelt over WOII vliegtuigen )
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan