Hoofdsponsor

1/24 V.W. T1 shorty [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Komt straks , nog een paar kleine details
Marc
 
Beste vrienden ik heb er aan gewerkt omdat deze moest af zijn voor de groepsbouw 1 dag te laat maar hij is af , en ik vind hem ontzettend mooi ik weet het is raar maar het is typisch Amerikaans en daar gebeuren wel meer rare dingen he
Het was voor mij een soort oefening om de kunst van het versnijden van plastic onder de knie te krijgen en het terug dicht te plamuren en mooi te krijgen
Ik heb de kleuren fris gehouden ook geen buitenissige zaken aan gedaan laat ons zeggen buiten het inkorten is deze bijna O.O.T.B. gebouwd
en hier is de première voor jullie



attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het Mexicaanse dekentje ( een soort traditie ginder ) heb ik gewoon van het internet gehaald , dubbel geprint opeen gekleefd en 1 hoek omgevouwen , een leuk gadgetje
Marc
 
Dat is een heel erg leuk busje geworden Marc ik hou wel van die gekkigheid gelukkig :)
 
Marc dat is echt prachtig werk dat je ons toont,proficiat je deed het weer eens ;)
 
Heel mooi busje geworden proficiat
 
marc jong, waar blijf je het toch halen? Eentje om te onthouden ze !!!..............
 
mooie prestatie weeral en brengt een glimlach op het gezicht top Marc grt.
 
Mooi, origineel, knap uitgevoerd en het dekentje zorgt voor een extra kleurtoets.
Proficiat Marc.
 
leuk modelletje, knap gedaan ;)
 
Heel knap model heb je daar marc ,ik vind het een extra opvallende kleine verkorte VW bus die moet je zeker tonen bij BBT. je gaat er complimentjes voor krijgen.
 
Prachtig marc,mijn complimenten.
 
Respect makker...topresultaat...!!

Grtz yves,
 
Ik heb net de eindfoto's geplaatst en daarbij viel mij iets op, vooral bij de foto waar je de onderkant fotografeert...
het model ligt op de zijkant, toen dacht ik bij mezelf: hij riskeert wel iets met de fragiele spiegels. Toen ging ik er extra op letten.. geen spiegels :eek:
Ik denk wel dat het mooi zou zijn als je (zeker aan bestuurderskant) nog een spiegel zou plaatsen. je hoeft niet nieuwe eindfoto's te plaatsen, maar als je deze wil showen op BBT, denk ik wel dat het een finishing touch is. Zo liefhebbers letten vaak nogal op details
 
Wat een "koddig" wagentje. Erg leuk model geworden Marc.

Fred
 
Erg leuk geworden!Veel succes met de showcase!

groetjes,

Yannick
 
Ik heb hem gisteren in het echt gezien en zelfs kunnen vasthouden...
Echt een prachtig, afgewerkt project...
Super gedan Marc...

Groetjes,
Kurt
 
Ik heb hem ook al in het echt kunnen bewonderen en ik vind het echt schitterend gedaan.
Marc S
 
Ik heb nog wel een uitdaging voor je Marc, past precies bij je busje:

16602622_757625441075443_8352757895254666077_n.jpg



:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan