Hoofdsponsor

1/24 V.W. Samba bus

Schaal 1/24 - 1/25

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.881
Ziehier een vw busje dat ik gebouwd heb in mijn eentje zonder forum of hulp dat was verleden jaar voor ik moest geopereerd worden en zeer ziek was >w
Je zult wel zien het dak lag er nog los op dat is nu verholpen attachment.jpg attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Ze was toen nog niet helemaal af -nono-
Dit is 1 van mijn favorieten
 
Ach ja, die busjes... pure nostalgie! :$
Mooi gebouwd hoor, het lijkt wel recht uit de fabriek te komen! :D
 
Inderdaad, erg mooi gebouwd! Heb je ook foto's van de onderkant?
 
Neen maar daar zal ik is direct voor zorgen
 
Hier de gevraagde onderkant hopelijk bevalt het jullie ook :):
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Keurig Marc, erg mooi model. Moest even kijken naar wat ik nu vreemd vond onderaan... bleek dat de dikte van de banden te zijn :D
 
Roy ditis toch ergens normaal voor een getunede versie ik heb er al in het echt gezien met nog bredere banden als ge naar zo meetings gaat daar ziet ge wel vreemdere dingen hoor b.v. een polo met een audi tt motor erin , een vw caddy1 met een Porsche interieur enz enz je ziet daar het onmogelijke zoals ze hier met modelbouw doen gebeurt daar in het echt
 
Is ook geen kritiek hoor, ik keek en ik keek en toen vielen mij die dikke banden pas op. Ben het niet gewend onder zo'n busje :D
 
Dat is juist Swake, ik herinner mij nog zo'n busjes einde jaren '70 met dergelijke customwielen. Op een show in Wilrijk zag ik in de jaren '80 eens een Kever die op de American-way was uitgebouwd, stijl "hot-rod" met o.a. een V8 motor vooraan ingebouwd.
Die mannen die zich met tuning bezighouden hebben echt geen grenzen, vooral de Britten en de Amerikanen niet!
 
mooi gemaakt.
Die dikke banden geven hem een coolere look :).
Alleen 1 klein minpuntje ;).
Je motor ziet er mooi uit maar er zitten nog skinmarks op de binnenkant van de klep (tjah, een motorkap is het niet echt ^^).
Tipje voor de volgende keer, je kan die prima opvullen met wat milliput of plamuur ;).
Dit is een klein puntje maar het is jammer als je veel werk in de motor steekt en dit zo laat.
mvg Bruno
 
je ziet dat was mij nog niet opgevallen , en dat komt omdat ik de bus onderste bovenn heb gehouden om de foto te maken met als gevolg dat het licht erop valt , en dan valt dat des te meer op want normaal neem je foto's staande op zijn wielen en dan zie je dat niet
Sorry ik zal het nooit meer doen :O:O
 
Ik ben fan van de kleur-combo! :)
Mooie build wederom ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan