Hoofdsponsor

Tyre Text stencils

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
C

Christophe

Guest
Vanaf vandaag kunnen er ook stencils besteld worden op schaal 1/12 - 1/20 - 1/24 om tekst te plaatsen op autobanden.
Hieronder een voorbeeld van een" Goodyear" stencil.

attachment.jpg

Andere bandenmerken kunnen op aanvraag gemaakt worden.
De stencil is gemaakt uit polystyreenplaat van 0,3mm. In het midden van de stencil zit een gaatje van 4mm om de stencil juist te kunnen plaatsen. (Indien gewenst kan dit gaate ook weggelaten worden).

De kostprijs is 5,00 euro per stencil.
Verzendkosten: 0,60 euro.
 
Christophe, dat ziet er mooi uit man.
Als ik er nodig heb, dan hoor je het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Christophe,

Welke bandenmerken hebt ge tot nu toe ? Is schaal 1/18 en 1/8 ook mogelijk ? Ik heb stencils nodig van het merk Pirelli, zal eens kijken of ik er morgen een foto van kan plaatsen.
 
Hey Christophe,

Welke bandenmerken hebt ge tot nu toe ? Is schaal 1/18 en 1/8 ook mogelijk ? Ik heb stencils nodig van het merk Pirelli, zal eens kijken of ik er morgen een foto van kan plaatsen.

Pascal, voorlopig heb ik enkel nog maar die van Goodyear, maar van het moment dat er iemand een ander merk nodig heeft maak ik dat. Dus stuur mij gerust een foto, dan kan ik het tekenen.
Andere schalen zijn ook mogelijk, dat is dezelfde prijs.
 
Hoi Christophe ik ga binnen korte tijd een voorbeeldje zetten van stencils met heel andere opschriften erop,Als je dat natuurlijk goed zou vinden he.Ik zou deze dan gaan gebruiken om hot en Rat rods mee te voorzien.Ik zal dan ineens het je sturen via pB,kan je achteraf zien wat je ermee doet dan.
Patje.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan