Hoofdsponsor

1/32 Tornado ECR Italian air force

ERVARING
gemideld
BOUWWIJZE
aftermarket
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
afgerond
COMMENTAREN
*

mark31

Well-known member
Registered
Lid geworden
22 aug 2022
Berichten
52
Hier men llatste afgewerkt model
Italeri tornado 1/32
wat is er veranderd
reskit uitlaten,harms en sidwinders
pj production piloten.
Al de rest is van de kit.
100.jpg
101.jpg
102.jpg
103.jpg
104.jpg
105.jpg
106.jpg
107.jpg

Was een leuke bouw en geen echte problemen tegen gekomen
zeker 1 van hun betere kits

Mark
 
Mooi model en zo te zien van een hoog niveau. Ik had hier wel graag een bouwverslag van gezien.
 
Geweldig , bij de eerste foto dacht ik dat het een echt vliegmachien was (y)
 
Prachtig resultaat, ik heb slechts één keer het genoegen gehad zo'n Tornado te mogen zien passeren (ettelijke jaren geleden op weg naar een niet meer bestaande modelbouw winkel in Veurne), wat me erop wees dat het toen airshow was in Koksijde. Waar ik telkens en opnieuw geen snars van snap is dat België steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw amerikaans spul moet kopen, terwijl Europa toch op zijn minst evenwaardige vliegtuigen produceert, indien zelfs beter.
 
Mooi model en zo te zien van een hoog niveau. Ik had hier wel graag een bouwverslag van gezien.
Bedankt en het niveau tja dit was voor mij gewoon een plezier bouw het is geen 100 percent maar men volgend vliegtuig wordt een volledig bouwverslag


Graemeb Thanks

coachke hartelijk bedankt

Dancooper Ja gewoon een prachtig toestel verschillende keren in actie gezien.
En een antwoord op u vraag wooarom amerikaans kopen kan ik antwoord geven in 1 woord.
Politiek

Pascal Bedankt
 
Mooi model en een mooie presentatie! Wat heb je gebruikt voor de panel lines?
 
Knappe bouw. Voor een tornado ziet de kist er wel 'proper' uit. In het echt had ik de indruk dat die meer verweerd zijn.
 
Erwin
ik ben begonnen met preshading nadien een wash van florry models gebruikt

Jerre
Kwestie verwering kun je zo ver gaan als je wilt natuurlijk maar het is allemaal persoonlijke smaak aan hoe vuil je hem zelf maakt.
ooit waren ze nieuw of hebben ze een groot onderhoud gehad dus ja

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan