Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw top gun f14 schaal 1/32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Hooy, het passen en meten betaald zich wel terug, wat zien de werken er mooi uit!

De cockpit past in middels vrijwel naadloos in de romp dus dat komt ook wel goed.

De ruimte aan de voorkant van de cockpit heb ik op het WWW bekeken en later op de bouwbeschrijving en lijkt inderdaad niet te worden afgesloten!?
Erg vreemd of zijn de foto's en de bouwtekening misleidend?

Groet en veel plezier, Ronald

Het is gewoon trumpeter dat zijn huiswerk niet goed gedaan heeft.
Bij tamiya heb je dit probleem niet maar wel andere zaken die er dan moeten aan gebeuren.

Mark
 
Als je de originele pit zet en de canopy is gespoten aan de zijkanten dan zie je er niets meer van . Bij deze pit is het anders , in bovenzicht is het ook afgesloten . Maar als je in de pit kijkt zie je los tot tegen de radar . Ik probeer om het gatje te dichten .
 
@hooy met de orginele pit heb je hetzelfde voor hoor heb even mijn pit in plaats gezet.
DSC_5963.jpg

DSC_5964.jpg

Het is gewoon een fout die ze gemaakt hebben en enkel op deze manier op te lossen of anders wachten op een pit van aires voor deze kit en hopen dat zij het hebben opgelost.

Mark
 
@hooy met de orginele pit heb je hetzelfde voor hoor heb even mijn pit in plaats gezet.
http://i924.photobucket.com/albums/ad88/markske321/F-14/DSC_5963.jpg

http://i924.photobucket.com/albums/ad88/markske321/F-14/DSC_5964.jpg

Het is gewoon een fout die ze gemaakt hebben en enkel op deze manier op te lossen of anders wachten op een pit van aires voor deze kit en hopen dat zij het hebben opgelost.

Mark

Wolfpack heeft er een voor Trumpeter aangekondigd, heb wel begrepen dat een Wolfpack cockpit over het algemeen minder gedetailleerd zijn.

Ronald
 
Ja maar de neus van de voorste pitconsole loopt verder door en valt net onder de canopy . Het is daar waar mijn gat opgevuld gaat moeten worden . Begrijp je ;-)
 
ik ben volledig mee en ik zou de volledige vorm rond deze console maken om het zo dicht te krijgen.

Mark
 
Jep das de bedoeling na het weekend zou dit moeten opgelost zijn . Ale da hoop ik .
 
@ tourpretendent is het die boek dat je bedoeld ?
of heb je eventueel nog ander in gedachten ?
elke vorm van info is welkom uiteraard :-)
 
jammer van de pasvorm van de cockpit ,
hopelijk is dit op te lossen

maar met jou kunnen zal het wel tot een goed einde komen

tom
 
zo hij is gelijmd geen weg terug meer
zoals je ziet is er al een beetje putty aangesmeerd
bij een volgende update zie je meer foto's

attachment.php
 
ik heb hem op een doos vol aquariumkiezeltjes bevestigd om het onderstel niet te beschadigen
 
Tot hier toe heb je het probleem al mooi opgelost voor het passend te maken van de pit.
En ja met dat neuswiel is het wel jammer dat je het al moet bevestigen in de wielbak voor je het hele toestel kan spuiten.
Als ik je zo bezig zie wil ik ook aan de mijne beginnen maar zal ondertussen hier wel verder genieten.

Mark
 
ff nog wat verder opgevuld en bijgeschuurd aan de pit

attachment.php



attachment.php



dan het voorste deel al ff aangepakt
een rechtstreekse aansluiting met plastic card lukte niet omdat het voorste deel onderaan ook afgerond is
daarom kleine stukjes gesneden en ingelijmd en dan al een eerste keer putty opgesmeerd

attachment.php



attachment.php



zo en nu ff schuren en terug putty smeren
 
sorry voor de niet al te scherpe foto's
straks zal ik er meer tijd insteken
 
Dit komt goed hoor je bent goed opweg.

Mark
 
het achterste deel is afgewerkt

attachment.php



attachment.php


de zijkanten zijn ook gepaint voor te kijken of het goed zit en naar mijn zin ist ok

attachment.php



de laatste is een foto van het voorste deel opgevult met putty
dit is ongeschuurd dat is iets voor vanacht

attachment.php
 
Dat heb je goed aangepakt zeg, de cockpit zit mooi in de romp.

je hebt nog wel wat schuurwerk te doen, of ben je vannacht door gegaan?

Groet, Ronald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan