Hoofdsponsor

1/35 Tempo A400 Lieferwagen

Zeer mooi eindresultaat Erwin.
 
Heb in zo een driewieler mee gereden in Yorkshire en was blij dat ik eruit was.
wel plezant hebbedingetje zo afgewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Heb in zo een driewieler mee gereden in Yorkchire en was blij dat ik eruit was.
wel plezant hebbedingetje zo afgewerkt.
In Yorkshire? Zal dan vermoedelijk een Reliant geweest zijn.
 
Klopt Erwin en dat rammelt erop los en met een beetje wind in de zij voelde je dit al.
Polyester carrosserie wat het licht en gevoelig maakt.
We spreken van1989 toen ik er op bezoek was.
Populair bij de werkende klasse toen omdat die goedkoop was en die eigenaar was er echt terecht trots op.
Deze was toen wel al een ouder model al moet ik erbij schrijven.
 
Deze vind ik heel knap gemaakt. goed bezig seg
 
De ruitenwissers dienden nog aangebracht te worden en nu is deze wagen volledig afgewerkt.
Kom daar eens mee af op een oldtimertreffen: is dit nu een driewielige bromfiets of toch een auto ??

Fin 1.jpg

Fin 2.jpg

Fin 3.jpg

Fin 4.jpg
Fin 5.jpgFin 6.jpg

Fin 7.jpg

De laatste foto om te tonen hoe ik die waarschijnlijk zal presenteren op een beurs omdat je zo de geschilderde onderzijde kan zien.

Ik heb bewust gekozen om er een proper voertuig van te maken. Reden? Als ik die zou bevuilen of bestoffen dan moet ik dat ook doen in de motorruimte en de motorkap en het geheel is te teer om er veel aan te prutsen. Heel veel automodellen worden eveneens proper ofte "clean" gepresenteerd dus waarom zou deze niet mogen?

Conclusie van deze bouw: heel leuk maar teer, zeker het motorgedeelte en de montage ervan.
Zou ik er nog één bouwen? Als ik deze ter beschikking krijg wel maar ik ga er geen tweede kopen alhoewel een Tempo met een open laadbak ook wel iets heeft maar in dat geval zou ik alle deuren gesloten houden.

Tot de volgende !
 
Wat een eind resultaat prachtwerk geleverd echt waar
 
Knap wagentje geworden, ziet er inderdaad fragiel uit...
Mooi gepresenteerd trouwens ;)
 
Het is een automotorbromfietsfiets :ROFLMAO: weten we dit ook weer. Maar ziet er weer netjes uit.
 
De ruitenwissers dienden nog aangebracht te worden en nu is deze wagen volledig afgewerkt.
Kom daar eens mee af op een oldtimertreffen: is dit nu een driewielige bromfiets of toch een auto ??

Bekijk bijlage 427641

Bekijk bijlage 427642

Bekijk bijlage 427643

Bekijk bijlage 427644
Bekijk bijlage 427645Bekijk bijlage 427646

Bekijk bijlage 427647

De laatste foto om te tonen hoe ik die waarschijnlijk zal presenteren op een beurs omdat je zo de geschilderde onderzijde kan zien.

Ik heb bewust gekozen om er een proper voertuig van te maken. Reden? Als ik die zou bevuilen of bestoffen dan moet ik dat ook doen in de motorruimte en de motorkap en het geheel is te teer om er veel aan te prutsen. Heel veel automodellen worden eveneens proper ofte "clean" gepresenteerd dus waarom zou deze niet mogen?

Conclusie van deze bouw: heel leuk maar teer, zeker het motorgedeelte en de montage ervan.
Zou ik er nog één bouwen? Als ik deze ter beschikking krijg wel maar ik ga er geen tweede kopen alhoewel een Tempo met een open laadbak ook wel iets heeft maar in dat geval zou ik alle deuren gesloten houden.

Tot de volgende !
Sehr schön Erwin. Proficiat. Nog een goeie vakantie. Willy.
 
geweldig Erwin de moment dat Miniart het op de markt bracht was ik zeer onder de indruk gewoon geweldig en mooi gedaan ook hoor
echt tof
 
Mooi resultaat van een fragiel werk.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan