Hoofdsponsor

Steunen

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.868
Kan ik nog ons forum steunen bij wie moet ik zijn of wat moet ik nu doen
Marc
 
Hiervoor kan je contact opnemen met peiperj.
Hou er werk rekening mee dat hij niet elke dag online komt, maar doet zijn best.
 
Mensen die willen een donatie doen kunnen nog altijd op dit onderstaande rekeningnummer storten.
Ik zal er eens werk van maken om te vragen aan de huidige VIP's of ze willen verlengen, sommigen deden dit reeds al , anderen niet. Maar het is inderdaad mijn taak om die mensen aan te schrijven. Helaas is m'n gezondheid niet al te best en neem ik heel zware pijnstillers en dan nog eens Covid-19 crisis die gans de wereld trof, een samenloop van omstandigheden.

De info kan je altijd terug vinden in topic "support dit forum" en dan "donatie" , is bericht die sinds 2015 vaststaat. Ben blij dat de update van ons forum gelukt is , want het was echt niet alles hoor !!!! We zwijgen dan nog van de onkosten, maar geen paniek , het lukt ons wel

Dus bij deze , als er leden zijn die "ons forum" een financieel een duwtje in de rug willen geven zie onderstaande info, wel graag je "forumnaam" bijzetten in mededeling :winking:

En natuurlijk hopen we , terug op een veilige manier een ledendag te kunnen organiseren , zodra de overheid dit terug toelaat, want we hebben zeer veel bij te praten, want dat mis ik echt enorm..... sociaal contact !


Lattre Filip
Modelbouwen@be
BIC: BBRUBEBB
IBAN: BE77 3770 6046 0642



Beste groeten Filip
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Pilip het is niet echt slim om je contact gegevens hier openbaar te plaatsen, zal het maar verwijderen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan