Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soviet Krechet lunar en Apollo moon space suit 1/16 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer mooi werk Bubble. Mss naast de kwestie, Maas blinkt de 'bivakmuts' van de astronaut niet teveel ? Of wordt dit nog aangepakt ? I know, muggezifterij, maar meer dan Oh en Ah kan ik je niet geven. Weer een schitterend stukje modelbouw dat je hier ten toon spreidt !

G.
 
Yep je hebt gelijk ,, dat vond mijn vrouwtje ook al het geval ... ik heb um iets opgeruwd ... en ziet er nu matter uut ...
 
Alan bean,s diorama is klaar na menig uurtjes werk , kon ie op de foto ,, als laatste een doekje uit styreen gesneden wat primer iets dikker erop en daarna zijn techniek gebruikt ,, even de moonboot erin gedruk zoals ie dat ook bij zijn schilderijen doet ... in de tool carrier is een zakje gekomen ,, ( collect bag ) en in zijn hand een milescuul pallet sraaper , als laatste puntjes op de I gezet ...

Maandag gaat ie naar houston Texas .... :?

Afbeelding_329~3.jpg
Afbeelding_331~0.jpg
Afbeelding_332~0.jpg


Afbeelding_333~1.jpg
Afbeelding_334~0.jpg
Afbeelding_336~1.jpg


Afbeelding_338~1.jpg
Afbeelding_339~2.jpg


Afbeelding_340~1.jpg
Afbeelding_342~0.jpg


Afbeelding_341~0.jpg


Tot zover ,,, alan,s dio
 
Wel Bubble, wat wil je dat we hierop zeggen??

Het is een zeer mooi dio geworden, met prachtig afgewerkte figuren en zeer originele schildersezel...
De nieuwe eigenaar zal terecht zeer trots zijn ;)
 
Niks ,,, beste kerel nu maar hopen dat ie heel aankomt ..,,, de komende ,de nieuwe uitvoering is de laatste uit deze serie definitief en wordt deze serie afgesloten ...
 
een zeer geslaagde diorama , prachtig werk

tom
 
Dankje Luitjes ,,,

Maar meschien leuk om te zien hoe je zoiets voorzichtig verscheept ... ik maak altijd gebruik van het ei syteem ,,,, doos in een doos ,, in de binnenste doos liggen de astronauten zowat in hun bedje , tussen piepschuimblokken (niet strak ) , niet te los ,,, dan in die blokken vier gaten gemaakt waar de messing voeten van de moonbase precies in passen .. het kan nu niet meer schuiven en zit vast ... dan wat laagjes vilt ,, over de maan bodem heen en dan blokken met weer piepschuim balken strak tegen de binnenkant van de binnendoos geschoven ,,
deze balken zij via de buitenkant ( buitenkant doos ) geborgt met lage dikke garnalen cocktail sticks geborgen ... dan in de buitenste doos bedje van airpillows en kranten , erin zetten ( niet te hoog ivm als men wat op de doos weer wat zal zetten ) dan rondom proppen kranten , goed opvullen , dus de buiten doos en de kranten krijgen de eerste trillingen ...

dus toch altijd een werkje op zicht ,,, ooh ja en het nagelbijten of ie heel aan komt ....

Afbeelding_013~24.jpg


Afbeelding_014~25.jpg


http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/Afbeelding_015~28.jpg[img]

[img]http://www.modelbrouwers.nl/albums/coppermine/albums/userpics/11717/Afbeelding_016~30.jpg

Afbeelding_018~28.jpg


de doos was net 11 kg ,,, dus duur verzenden ... auw
 
Leuk dat je dit eens laat zien, kan altijd wel eens van pas komen ;)
Ik duim voor een behouden vlucht naar de eindbestemming.
 
Dat is nog een hele klus om in te pakken zeg:O
Nu nog een behouden reis toegewenst!

Fred
 
Een zeer geslaagd diorama, heel erg mooi Bubble.

Het lijkt me ook zeker spannend zo'n werk op te sturen, maar met zoveel voorzorgsmaatregelen krijg je er wel vertrouwen in.
 
Hey Bubble, zeer netjes weer. Inventief hoe je die verscheept. Hoop dat ze juist aankomen. Zou zonde zijn als er iets mee gebeurde. Bezorg je de eindfoto's voor in de gallerij ?

thx,

G
 
Nou luitjes ,, het laaatste diorama is klaar uit deze reeks , deze is in memorial of apollo 13 astronaut Jack swigert , die in 1982 is overleden ...
Er zit veel verwerkt in dit diorama ,, een ander suit ,,, met aansluitingen , handschoen , overschoenen helm ring op het pak het Portable Oxygen Ventilator is verzilvert , en als laatste de glazen bubble helm .. dat laatste was een fragil werkje , het kost me een helm vanwege het breekbaar glas ...
De base is aangekleed met een tafeltje en daarop een asa logo en een zeer klein sextant uit styreen en een apollo 13 munt ... , zeer veel erin verwerkt ...
dit is de laatse uit de reeks , meschien later nog eens een trio in het afgewerkte blokje ....

Dit diorama Heet : I"m gonna give these guys a beautiful ride "

Afbeelding_005_%284%29~12.jpg


Afbeelding_006_%284%29~14.jpg


Afbeelding_007_%285%29~11.jpg

Afbeelding_009_%284%29~11.jpg


Afbeelding_010~24.jpg


Afbeelding_011_%284%29~9.jpg


Afbeelding_012_%284%29~12.jpg


Afbeelding_014~28.jpg


Afbeelding_018~31.jpg


Afbeelding_019~30.jpg


Afbeelding_020~24.jpg


Afbeelding_023~26.jpg


Afbeelding_025~17.jpg

Afbeelding_026~23.jpg


de sextant

Afbeelding_029~17.jpg


en als laatste een mooie pc achtergrondje ... :wink:

Afbeelding_030~17.jpg

Projeckt astronauten is final close
 
Ook deze laatste is weer erg mooi geworden Bubblegum.
het kost me een helm vanwege het breekbaar glas ...
Kan je die zomaar bestellen die helmen?

Fred
 
Dankje man ,,, nee die heb ik laten blazen door een glasblazer .... was toch niet zo eenvoudig om de maten aan te houden ... maar gelukt ...
 
Opnieuw een juweeltje dat je het levenslicht hebt laten zien.
Aangezien dit de laatste uit de reeks is kijk al uit naar je komende projecten...

Heligroeten,

Nick
 
de glazen blazer heeft zijn werk zeer volbracht , het maakt zo'n figuur wel top afgewerkt

tom
 
Kan iemand mij in hemelsnaam vertellen waar mijn foto,s zijn ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan