Hoofdsponsor

1/84 Sovereign of the Seas ; schaal 1/84[wip]

prachtig schip ga hier alvast een stoeltje bijschuiven , zelf ga ik die ook bouwen maar ik ga wachten tot alle nummers binnen zijn (en terwijl aan mn victory werken )
 
succes john met u bouw van u schip.
 
veel suc6 ik dacht dat er bij het 2 of 3 laatste spant bij somige iets scheelde iets te klein dus zeker goed nakijken of je spanten goed zijn.
 
Vraagje, de kanonnen zouden donker brons moeten zijn. Wat kan ik hier voor gebruiken?
 
Onderaan de Victory, boven de Sovereign

attachment.jpg
 
Komende week verwacht ik volgende zending Sovereign. Heb vandaag m'n backup romp stukken van de Victory terug gevonden. Bezig deze te sorteren en dan nieuwe romp maken. :-). ook DVD van de Victory terug gevonden !
 
John,

Mooie vorderingen, voor je brons zou ik eerder opteren om zwart met een basis brons kleur te schilderen. Daarna kan je beginnen met het oplichten met het bronskleur en schaduwen met zwart, of een ader donker zwart/bruine kleur.
 
John,

Mooie vorderingen, voor je brons zou ik eerder opteren om zwart met een basis brons kleur te schilderen. Daarna kan je beginnen met het oplichten met het bronskleur en schaduwen met zwart, of een ader donker zwart/bruine kleur.

Dit heb ik nu:

attachment.jpg
 
Ik heb laatst nieuw brons geschilderd met messing van revel aqua en daarna verdonkerd met half dekkende raw umber.
maar dat is ieder zijn mening en goesting vrees ik.
je spanten zien er alvast netjes uit.
succes met het vervolg van beide schepen.
vgr Marc
 
Hey,

Indd, de foto geeft niet alles vrij, neem eens een macrofoto zodat we eens kunnen bekijken hoe en wat.
Als ik de foto zie kan ik je misschien wat tips bijgeven. ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan