Hoofdsponsor

1/48 Skaven army (Citadel Miniatures)

wel ben eindelijk kunnen starten aan de base van het doomwheel hoop hier morgen een paar foto's van te posten
 
en hier zijn een paar foto's van de vooruitgang van de base :)

DSC_0130_zps7c1d9aea.jpg

DSC_0134_zps18da0d75.jpg

DSC_0133_zpsf43b49bf.jpg

DSC_0131_zpsc59952e5.jpg

hopelijk krijg ik het af tegen de ledendag
 
en als het niet afgeraakt wel mee brengen aub want deze wil ik wel zien als het kan 8)
 
De base ziet er in ieder geval goed uit :)
 
ja jongens het is zo ver de bases is af,ik heb het nog afgewerkt met modder pigment ( was de eerste keer dus met een beetje geklungel en drie keer gemengt tot ik het goed vondt :unsure: ) en dan nog een beetje Island mos aangebracht er is echter nog een klein probleempje het doomwheel wil niet blijven plakken en heb nu ander lijm geprobeerd maar moet wel heel lang drogen dus hoop dat het morgen blijft hangen in ieder geval dit zijn de eind foto's van mijn doomwheel denk dat ik me hier niet moet mee schamen als ik het boven haal om met te spelen ^^

afgewerktdoomwheel4_zps9e1aa91f.jpg

afgewerktdoomwheel1_zpsa111914d.jpg

afgewerktdoomwheel5_zpsdfa1252e.jpg

afgewerktdoomwheel_zps7b601df9.jpg

afgewerktdoomwheel2_zps9e44a8e8.jpg

afgewerktdoomwheel3_zpsc9a5299d.jpg

alle commentaren zijn welkom :)
 
Dit is een heel knap stukje werk geworden, hier kun je zeker mee voor de dag komen.
De kleurencombinatie past heel goed bij dit model.
Smaakt naar meer zeker? :)
 
Vind het een zeer geslaagd model geworden Nico.
Hoeft helemaal niet beschaamd te worden om dit prachtstukje boven te halen...

Mark
 
prachtig nico , tog maar voorzichtig zijn op de speeltafel want het is een juweeltje

prachtig gemaakt hoor
 
Mooi resultaat.
Heb je knap geschilderd.
 
Prachtig hoor, zeer kleurrijk, maar niet storend...
Mocht je deze op de speeltafel gaan gebruiken, vergeet dan niet om hem extra in de lak/vernis te zetten. Het zou jammer zijn om je mooie schilderwerk te zien afschilferen...
 
Ik kan me er alleen maar bij aansluiten heel prachtig ,en je mag er best mee openbaar gaan.
alleen zou ik willen dat ze te vinden waren ietsje groter ,dan zou ik me eentje aanschaffen.
 
thx :) peter
nou cargomaster ik vindt het juist leuk dat het zo klein is ik denk als je hier een grote versie van moest hebben dat het er veel simpeler gaat uit zien
 
hey gisteren was het een brugdagje dus hebben we wat tijd gehad voor ons hobby

eerst en vooral toch redelijk wat plak werk :)

1_zpsc530cab6.jpg

en we zijn gestart met de skaven plaque monks

2_zpsb15e60c0.jpg

3_zpsf12c8314.jpg

4_zps78ed94e6.jpg

en daar na nog twintig skaven stormvermins

7_zpsb61c524b.jpg

3_zpsf12c8314.jpg

de plaqeu monks staan al in de primer, vandaag een beetje werk geplant aan de kinderkamer en daar na hopenlijk nog wa tijd om er aan te verven :)
 
mijn eerste van de twintig is klaar nu heb ik een mooi voorbeeld om de andere 19 te verven :)
foto's zijn wel niet ideaal beetje overbelicht hier en daar en soms wat weinig moet dringend eens een cursusje volgen maar na een foto of twintig zijn er toch een paar bij waar je iets deftig kan op zien.

heb wel gezien op de foto's dat er toch hier en daar nog een paar kleine etails moeten aangepast worden. als je naar je ventje kijkt of zo heel vergroot op foto dan zie je nog dingen die je anders niet echt ziet ma bon.

hier zijn wat foto's

robe is klaar

DSC_0436_zpsef4e35d9.jpg

DSC_0438_zpseef2282b.jpg

DSC_0437_zps31d8a129.jpg

hier is de skin al afgewerkt

DSC_0439_zpsd37ef4cb.jpg

en op een paar details afgewerkt

DSC_0445_zpsfe4a7e01.jpg

DSC_0447_zps516fb7fe.jpg

DSC_0450_zps00917d4e.jpg

en nu van start met de andere en daarna de bases in orde brengen
grtz
 
gisteren nog wat geschilderd en de grey seer is al een eind gezet

DSC_0436_zps03cc8a03.jpg

DSC_0435_zps4b58a428.jpg

DSC_0445_zps9ba71598.jpg

DSC_0446_zpsadae342c.jpg

en aan de base zijn we ook al begonnen

DSC_0451_zps94bc0894.jpg
 
Mooie kleuren.
>w
Nu zaterdag is er een schilderwedstrijd bij onze sponser Verbrugghe-Neverland in Brugge, misschien iets voor jou? ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan