Hoofdsponsor

1/72 Sd.Kfz.7-1 Flakvierling (herstelling) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Rik :)
De kleuren zijn eerder op gevoel dan op RAL referenties gekozen ;)

Intussen heb ik deze wat verder bewerkt, en ga ik het voertuig als afgewerkt beschouwen.
Vandaag nog vlug een ondergrondje in elkaar gestoken, maar daar ga ik nog een klein beetje afwerking aan hebben.
Maar genoeg uitleg, hier enkele -foto-

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het ondergrondje:
attachment.jpg

attachment.jpg

Nog enkele andere foto's in de galerij ;)

Alvast iedereen bedankt om te komen kijken, commentaar en tips te geven.
Binnenkort eens iets anders op de werktafel :))
:wavey:
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Jawade, da's een hele verandering. Knap model geworden met een veel fijnere uitstraling. Toch denk ik dat hij iets of wat teveel blinkt, matter zou nog beter zijn, of het moet zijn dat je hem wil voorstellen in de regen, dan blinkt hij ook..... :) ;)
 
@Swake, hij heeft inderdaad hier en daar een blinkende schijn, zal eens zien of ik dit nog matter kan krijgen, bedankt ;)

Bedankt Filip, Danny en Buzzy :)
 
Zeer knap geworden, zeker op deze schaal. Chapeau!
 
Amai Beyond,proper werk geleverd mijn gedadcht,knappe camo..alsook de details..heb deze ook nog liggen dus zal dit topic een mooie leidraad zijn voor wanneer ik deze is ga bouwen..

Grtz yves,
 
Awel, ik hoop ten stelligste dat hij wint of toch tenminste veel aandacht krijgt.
Zou de kers op de taart zijn voor zo een oud modelletje.
 
Bedankt Swa en Yves :)
@Erwin, dat zou inderdaad een lekkere kers zijn :)), we zien wel ;)
 
Op aanraden van Swake, nog een laagje matte vernis er over gegoten, en inderdaad, het ziet er beter uit, merci Swake :)

Ook het ondergrondje heb ik, zoals reeds gezegd, nog wat verder afgewerkt..
Nu ga ik er niet meer aankomen, tenzij er nog iemand iets opmerkt dat ik over het hoofd heb gezien :8
En vandaag van de zon gebruik gemaakt om buiten enkele foto's te nemen :))

Voor de show begint nog even een vraagje, kent er iemand deze plant?
attachment.jpg

Ik heb deze vele jaren geleden eens ergens geplukt omdat ik er wel iets in zag op schaal, maar weet totaal niet meer welke plant dit is.
Het zou leuk zijn mocht ik weten waar ik deze terug kan vinden... ;)
Want enkele dagen in de zon begon het plots op mijn vignette te groeien :O
attachment.jpg
;)

Zo, dan nu tijd voor de allerlaatste -foto-
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

:wavey:
 
Hey,

Xavier, dat ziet er schitterend uit, maar als ik je nog een tip mag geven, gebruik wat stofpigmenten om het geheel samen te brengen met de omgeving. Niet te veel natuurlijk, maar op de horizontale oppervlakken mis ik dit wel. Voor mij persoonlijk ziet hij er nog te schoon uit..... :)
Is uiteraard al een hele verandering met die extra laag vernis erop. Knappe werken en ik wens je uiteraard toe dat je ook prijzen mee wint. ;)
 
Swake, je tip wordt ter harte genomen ;)
Had er al pigmenten op gesmeerd, maar deze zijn waarschijnlijk door de vernis iets teniet gedaan :(
Zal er nog eens zachtjes over gaan met wat nieuw stof ;)
Je ziet hem dan wel in Bissegem op de beurs :))
 
Xavier, voordat je er stof op doet al eens gedacht om een pinwash aan te brengen? Kwestie van de paneellijnen wat beter tot hun recht te doen komen. Zal ook goed zijn voor de grilles.
 
Nog een paar modellen en ge kunt u modelbouwer noemen. :P:D:P
Nee prachtig werk B. Altijd knap op deze schaal.
 
Dat is een hele verbetering als je terug kijkt hoe het model er toen uitzag voordat je begon :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan