Hoofdsponsor

1/35 Sd.Anhänger 51. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heheheheheh, dit is toch terug een ongeloofelijk mooi resultaat.
Dat is terug eentje om in te lijsten hoor
GUnit misschien nog een vraag?

Kun je een kleine tutorial maken met foto's en aan Rik geven voor het kwartaal blad, zou geweldig zijn hoor.

Bedankt :k
 
Dirk, ik zal een Word documentje maken en apart foto's doorzenden aan Rik, steeds graag gedaan.

Ik kan wat dit project betreft bijna de eindjes aan mekaar knopen.

De doeken hebben nog een vuile wash gekregen (burnt umber + black + white spirit) en ik mag zeggen, ze kwamen ervan tot leven.

Daarna werd alles enkele uren in de warmtestroom van de verwarming geplaatst. Zo'n wash is dan echt heel snel droog.

De assemblage was echt een plezier om te doen, de kistjes met dekzeil werden op de koffer verlijmd en de Panzerschreck viel perfect op z'n plekje waarin ik hem in de verse Milliput had voorgedrukt. Het gevouwen doek paste eveneens goed op z'n plaats.
Het koord werd vervangen door een nieuw, even door een badje met verdunde houtlijm om rafeltjes weg te werken en laten drogen. Toen het touw eroverheen...en de koffer op de aanhanger lijmen.

Ik moet enkel nog de banden een beetje verweren, en een minimum aan stof simuleren met pigmenten. De modderige berm waarin ik hem wil parkeren zal later ook het uiteindelijke uitzicht verder bepalen. Ik wil hem zeker niet echt verzuipen in de drek.

En gelukkig maar dat ik helemaal opnieuw begonnen ben, ik heb er toch weer iets van geleerd, al was het maar het strippen van verf (lol). En het karretje ziet er nu echt uit zoals het in mijn hoofd zat.

Morgen de laatste prutserijen doen en dan mag ik hem met een goed gevoel aan jullie tonen.

Vriendelijke groeten van GUnit.
 
Wel GUnit,
Ik ben héél erg benieuwd.
Ik wacht vol spanning naar je foto's van je klein kunstwerkje...

Grtz,
Beyond
 
Kom ik hier op het onverwachts eens binnenvallen en wat zie ik?

Een pracht van een verweerd bakske. Ik dacht eerst dat het een echt exemplaar was.

Man, dit is toch een knap staaltje verweringstechniek dat je hier toont.
Ik weet dat verweringstechnieken heel simpel uit te leggen zijn, maar het écht doen is toch iets anders hoor.

Mijn diepste respect en... CHAPEAU! B:



Droop
 
Hij is klaar !

:):Hij is klaar en ik ben een tevreden man, zoveel tegenslag en tegelijkertijd zelden zoveel plezier gehad aan een klein kitje.

Ik wil jullie allemaal eerst bedanken voor al jullie antwoorden van steun, tips, bewondering, noem maar op, ik heb het hier allemaal mogen vernemen.

Nu foto's :

7-800-2.jpg

6-800-5.jpg

5-800-5.jpg

4-800-4.jpg

3-800-5.jpg

2-800-3.jpg

1-800-3.jpg

Zo ziet ie er dus uit in een van mijn twee linkerhanden !
0-800.jpg

Op naar de volgende aanhanger ! GUnit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als dit het resultaat is van 2 linkerhanden, wat zou dat moeten worden wanneer je 2 rechterhanden had?

Petje af!
 
Om stil van te worden....



Ge weet wat ik er van vindt hé....
Een staande ovatie is hier wel op zijn plaats

ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus

Groeten,
Beyond
 
Ik kan niet meer zeggen dan wat de 2 mensen voor mij hebben gezegd.
Petje af dit is een kunstwerkje ApplausApplaus

Ik ben dan ook reuze benieuwd naar uw komende projecten.

Ja mensen er zitten hier kraks op ons forum, geweldig zou Eddy Wally zeggen :k
 
Wat een valse bescheidenheid.
Mooi staaltje modelbouw dat je hier laat zien.
En is het zo klein, of heb jij zo'n grote po.. heu handen? :D
In elk geval Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus
En op naar het volgende.

Erik.
 
GUnit dat is een knap model geworden.

En al die toevoegingen geven het net dat extra meer om naar te kijken.

TOPPIE

Ron
 
Alles wat we kunnen zeggen is inmiddels gezegd, dus ik sluit mij er weer bij aan.

En mijn complimenten. Ziet er tof uit. ApplausApplausApplaus

Ook mooi op de foto gezet.

Alleen nog steeds geen ventielen e. ><><
 
Bald*no*locks, leuk dat je dit topic uit het verleden opvist, en bedankt voor de complimenten !
 
Bald*no*locks, leuk dat je dit topic uit het verleden opvist, en bedankt voor de complimenten !

Guy ik vind dit dus best leuk voor te zien!
Als je nu terug kijk kan je tenminste, je vooruitgang zien die jij in een kort periode gemaakt hebt.

Cheers,
André
 
ziet er echt knap uit,komt hij nog ergens achter hangen of ergens bij staan?
grten jurgen
 
Dit is een oud dingetje muis, het is nogal gedateerd geraakt en het staat ook niet meer in de vitrine.

Dreke, daar is iets voor te zeggen. Ik heb wel progressie geboekt denk ik nu.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan