Hoofdsponsor

1/700 scale space shuttle Launch Complex 39, Pad A

Status
Niet open voor verdere reacties.

bubblegum

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2009
Berichten
2.434
Voor de realspace photoetch loepbouwers ( wat een benaming :O )
komt op de markt in december ik heb um in preorder gekocht , schaal 1/700 , neemt niet veel plaats in

tomytec_1700lc39a01-lg.jpg

20131011tomytec52.jpg

20131011tomytec53.jpg

20131011tomytec54.jpg

20131011tomytec55.jpg

20131011tomytec51.jpg

enigste nadeel , prijs $ 739 ,-

wordt vervolgt
 
wauw gaaf zeg Bubblegum !
(de prijs ook trouwens:huh: maar dan heb je wel iets bijzonders, dat scratch je niet zomaar...)

35 bij 29cm is een mooi formaat ook.
Wanneer ga je dat ontvangen ?
 
ik denk jan 2014 , maar er is een beperkte oplage .
 
yep , heb Umm in preorder :)

maar er komen nog flink wat mooie realspace modellen komende maand
 
Dat is niet groot zeg, daarin tegen de prijs wel:O

Fred
 
Nice maar waarom er altijd een prijskaartje aan word gehangen ?
Er zijn mensen die al blij zijn dat ze een goedkoop kitje kunnen kopen.
 
Klopt Ron ,, maar je weet het zelf de realspace model kits zijn in het algemeen duur en altijd beperkt .
 
1/700 is idd piepklein, maar het geheel lijkt me toch nog wel tamelijk groot te zijn. Wat zijn de basisafmetingen?
 
als ik goed begrepen heb 20 bij 15 cm totaal :wacko:
 
Wow Pascal.....dit is weer een heel specialeke:8:8:8:8.....als ik het goed zie is er nog al wat PE bij....is er ook resin bij....en ja die prijs ......:huh:..spijtig dat zo een dergelijke kits niet te verkrijgen zijn in onze omgeving...prachtig man.....:):):)
 
Klopt Ron ,, maar je weet het zelf de realspace model kits zijn in het algemeen duur en altijd beperkt .

Je begrijp niet Bubblegum, ik weet best wel welke prijsen er gevraagd worden voor limeted editing kits.
Ik erger me er een beetje aan dat er altijd een prijs hier genoemd word van dit soort dure kitjes.
Je moet je wel realiseren dat mensen met een uitkering van dit soort bedragen een maand lang van vaste lasten kunnen betalen en misschien nog wat centen overhouden om een kitje te kopen.

Ik heb er geen problemen mee hoor, als je het kan en wil betalen dan moet je het zeker doen ik doe dat ook.
Het is alleen zo hard als je een opmerking krijg van iemand met uitkering over dit soort bedragen, ik heb weleens zo,'n opmerking gekregen en dat zet je wel aan het denken vandaar dat ik nooit of weinig post in het aankoop gedeelte.

Het zeker geen aanval op jou.
 
Ja ik snap je Ron , maar ik geef dit alleen als extra info , ik zie hier ook bij nieuw gekocht gloed nieuwe echte auto's en nog meer items voorbij komen en hele dure kits .
over een uitkering gesproken ik heb er zelf een en bouw alleen voor anderen die dat willen en wel begrijp me goed ( de tijd die er in zit is gratis ) , ik doe het dan ook met de minimale middelen ,als men een model wil hebben voor euro 4000 of euro 40 geen probleem als men maar betaald hun eigen materialen , voor mij is het alleen to keep bizzy en i.pl.v. naar buiten zitten kijken .
en ik heb ook eens een supergoed koop kerstbal naar sputnik omgebouwd om te laten zien dat het ook niet altijd duur hoeft te zijn en spot goedkoop was .
 
Duur of niet duur, voor mij is dit een WOW kit.
Heb verleden jaar op de beurs in Nieuwegijn (Nl) een 1/72 model van een launch tower gezien samen met de bijhorende Space Shuttle en zijn boosters en het was ook van dat. Impressionant !
 
Hoi

Ja je kent me moto e , naar de voetbal gaan kijken is ook duur . Geloof me , jaren naar club brugge gaan kijken met een abo en das prijzig
Nu geef ik liever geld aan een exclusive kit dan aan voetbal ( verstand komt met de jaren zeker ) ;-)

@ Erwin heb je referenties van die toren in shuttle

En ja het is toch een mooi kit vind ik, maar ja iedereen zijn gedacht en mening over prijzen enz.
Maar ik versta ook dat sommigen moeite hebben om de maand rond te komen en deze mensen gun ik ook mooie kit's

Je kan er soms zelf niet aan doen hoe u situatie in het leven loopt

Davy
 
Ziet er erg gedetailleerd uit, veel plezier ermee hé!

Nice maar waarom er altijd een prijskaartje aan word gehangen ?
Er zijn mensen die al blij zijn dat ze een goedkoop kitje kunnen kopen.

Ik begrijp het helemaal Ron maar als het er niet bijstaat dan is waarschijnlijk iemand in de eerste 5 posts die naar de prijs vraagt...
Geld is helaas een maatstaf in deze tijd, ook al wil men het niet hebben moet men toch weten wat het kost :)
 
Ziet er erg gedetailleerd uit, veel plezier ermee hé!



Ik begrijp het helemaal Ron maar als het er niet bijstaat dan is waarschijnlijk iemand in de eerste 5 posts die naar de prijs vraagt...
Geld is helaas een maatstaf in deze tijd, ook al wil men het niet hebben moet men toch weten wat het kost :)

Dan moeten ze even de moeite nemen en zoeken met Google en dan weten ze gelijk de prijs, ik zelf noem nooit prijzen om die reden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan