Hoofdsponsor

1/24 S.loeb mclaren mp4-12c gt3 2012 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Dave , je decals liggen er nu prachtig op
 
Bedankt iedereen, nog een kleine update ben een beetje aan het spelen met de photo-etch.

Ten eerste de ruitenwisser.

De onderdelen:
PB160004.png

Studio27 denkt dat iedereen wel weet hoe je alles te samen steek want je krijgt geen uitleg.

Na lang zoeken en passen is dit het resultaat:
PB160005.png

Dan ook de radiators gedaan.

De onderdelen en het resultaat:
PB160001.png

De andere kant:
PB160002.png

En dan op zijn plaats gebracht maar je ziet er niet veel van:
PB160003.png
 
knap gedaan die PE onderdelen maken toch een groot verschil, ik blijf geboeid volgen.
 
Blijft een meerwaarde om met PE te werken. Ik werk er zelf ook steeds vaker mee.
Knap werk allemaal. Zal een topmodel worden. :)
 
Ja dave dit word inderdaad een schoon machien :)
Doe zo voort ;)
 
heel schoon model en strak werk :p word een top auto als die af is

mvg indi
 
Hey Dave normaal gebruik ik nooit p.e; onderdelen als ik zie hoe moeilijk het is moet ik nu juist mijn golf 5 van Fujimi gekocht zeker en wat zit er bij p.e. , dus moet ik het ook gan gebruiken
amaaai
Marc
Sorry ik zou nog vergeten dat ge zeer goed bezig bent en het knap is aan het worden
 
Coachke, maak maar dat je niet verslaaft geraakt aan pe, je bent ook niet verplicht om alles te gebruiken, ik gebruik enkel als het echt een meer waarde geeft aan het model.
 
Dat is net het mooie aan PE. Alles kan gebruikt worden maar het moet niet.
En de dingen die je bij deze build niet gebruikt, kun je altijd later nog wel eens gebruiken. Dus overschotjes nooit weg gooien.
Het is inderdaad verslavend eens je er mee begint. Maar het geeft dan ook een geweldig resultaat.
 
Beste gasten, mijn excuses voor de lange afwezigheid, de goesting om te modelbouwen was ver zoek door familiale omstandigheden.
Op een avond toch maar eens terug begonnen aan de mclaren, ik heb er niet te veel detail in de binnenkant gestoken omdat ik deze wagen gewoon af wou hebben.
Hier dan de foto's van het lang verwachte Loeb.

loeb%20001.jpg

loeb%20003.jpg

loeb%20002.jpg

loeb%20004.jpg

loeb%20005.jpg

Greetz
 
Wow!! Wat een beest!

Ik vroeg me al af waar je gebleven was inderdaad omdat ik deze op de voet aan het volgen was.
Maar het was het lange wachten waard.
Je hebt hier echt een heel mooi model neergezet.
 
Dave voor eventjes op een avond deze prachtige bolide af te werken:8:8:8...man petje af hoor....;)
 
Mooi eindresultaat. Mag je fier op zijn.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan