Hoofdsponsor

1/35 ruine huis ww 2 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi gedaan.
Misschien één opmerking voor een volgend diorama: de muren van gebouwen een 'behandeling' geven met airbrush. Met matzwart of donkergroen van op een afstand een nevel spuiten zodat het net lijkt of de muren vuil zijn. Als je van ver een nevel spuit geeft dat een sluier zonder de muur te kleuren. Hier en daar een beetje donkerder kleuren geeft een realistisch effect.
 
knap gedaan zeg die diorama echt prachtig

gr luc
 
Netjes dit gebouw,je kan inderdaad nog een wash aanbrengen zodat de muren er oud/vuil uitzien maar ........dit is enkel jou vrije keuze!
Ik kan je alvast zeggen ,doe zo verder je bent goed bezig ;)
 
bedankt mensen . ik heb er een beetje wash op gedaan maar had een beetje schrik dat het met te drogen te donker zou zijn geweest maar nu weet ik dat voor de volgende keer
 
Mocht het te donker zijn uitgevallen ,kan je altijd opnieuw een penseel bevochtigen met white-spirit en zo bijwerken.
Ook zo kan je de voegen behandelen.
Toon gerust nieuwe foto's.
 
Ja ja niet mis dit dio'tje! Er zitten veel figuren en leven in!
Ik ga ook akkoord met een washke meer ^^

Thierry
 
Leuk gedaan dit diorama. Het advies welk ik zou geven is dat referentiefoto's erbij houden een troef is. Zo kan je bepalen hoeveel washes je nog kan toevoegen om tot een realistisch resultaat te komen. Zelf leg ik eerst een map met afbeeldingen van ruïnes aan en dan maak ik een keuze in welke richting ik uit wil inzake vormgeving en kleurbepalingen.
 
Amai netjes gedaan zou ik zeggen...! Blijven gaan...!

Grtz yves,
 
attachment.jpg


attachment.jpg


heb het een beetje vuiler gemaakt , ik vindt het beter bedankt mensen voor de tips
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan