Hoofdsponsor

1/16 rolls royce phantom 2 1934 (Revell)

P

ParaDragon

Guest
hoi,

dit was een restauratie project. iemand had deze blijkbaar gelijmd enzo zonder iets te schilderen. dus alles uit elkaar gehaald en voor mijn kunnen zo goed mogelijk weer in elkaar gezet. was een oude revell doos en kon geen nieuwe onderdelen meer krijgen via revell jammer genoeg.

nuja hier zijn de foto's:
PICT1132.jpg
PICT1130.jpg
PICT1129.jpg
PICT1128.jpg
PICT1127.jpg
PICT1126.jpg
PICT1125.jpg
PICT1124.jpg
PICT1123.jpg


tips en comentaar zijn welkom.

groeten, joachim
 
Hey Joachim prachtig stukje restauratie 1 klein minpuntje ( omdat ge er om vraagt ) is misschien niet uw werk maar de velgen die zijn niet mooi rond geschilderd verder is het prachtig
Goed gedaan
Grtz Marc
 
hey marc bedankt voor de reactie. ja op velgen moet ik nog wat oefenen vooral om een vaste hand te hebben.
al doende leert men he haha
 
Kan je ze misschien niet in een boormachine spannen en zacht laten draaien en dan uw penseel er met (vaste) hand zachtjes een lijntje trekken
grtz Marc
 
Ziet er weer netjes uit, beetje jammer van de stofdeeltjes.
Maar mis je nu de motorkap of gewoon opzij gelegen voor de pin-up foto`s :)
 
motorkap was niet meer te redden maar vind het niet erg aangezien je nu de motor mooi ziet zitten
 
heb mail gestuurd naar revell en ze zeiden dat ze geen stuken konden leveren omdat het een cult item is
 
Ziet er niet slecht uit, die restauratie.
Tip van Coachke voor de wielen, is inderdaad wel handig.

Mark
 
volgende keer een sproberen. probleem is dat ik bij fijne werkjes zoals dat rood met de beef zit
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan