Hoofdsponsor

1/144 revell ka-50 hokum 1/144 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm zo'n ka-50 blijft toch een stoere heli hé, m'n favoriete heli
Heb die jaren op het werk als achtergrond gehad :-)

En ik vind hem voor op die schaal enorm mooi afgewerkt Silenoz, op die schaal komt je toch al dichtbij een masterpiece.

Ah ja, zeker dan boutje links niet vergeten.
 
Dit is compleet van de pot gerukt !!! Zo klein !!! Daar kan je tien stuks van in mijn kruiwagentje gooien !!!

Meer dan zomaar hoed af ! Hoed op de grond en dan erop gaan zitten is wat ik zal doen ! Gelukkig is het geen punthoed.:)
 
thx,

@Ron: waar, waar???

@ratticus: same here..

@Gunit: net de foto's van je kruiwagen gezien...denk eerder omgekeerd...

klein vraagje tussendoor:

hoe kan je best zo'n kleur bereiken:

5753724292_f3f0b30b5e.jpg
 
nog een heel klein beetje verdergewerkt aan deze:


het kanon is gemonteerd, samen met een klein deeltje van de bekabeling, en een lichte toets met grafiet:


attachment.jpg


de ruitewisser is gemaakt (zat er niet bij, zelfs niet opgegoten op de canopy) en klaar voor montage:


attachment.jpg


de rest van de bewapening is samengebouwd en klaar voor montage:


attachment.jpg


en het model werd ook met semi-mat gespoten (van alclad, zalig spul. Tom, nogmaals bedankt om dit te mogen gebruiken)


attachment.jpg

attachment.jpg


hierbij denk ik eraan om het model geen wash meer te geven, gewoon omdat het niet zou overkomen op zo'n model, maar ben benieuwd naar jullie meningen hierover...


en het begin van de basis is gespoten (in een restje ge-expandeerde kunststofplaat van een maquette van op het werk werden PAG-14 tegels gekrast, russische prefabtegels voor vliegvelden):


attachment.jpg

attachment.jpg


Nu nog afwachten of revell zo vriendelijk wil zijn om het ontbrekende wieltje op te sturen...
 
Ik heb goede ervaring met de support van revell.

Ik heb eens een 1/76 halftracks gehad waarbij een track gebroken was geraakt bij het ineens steken.

Hebben me kosteloos 2 nieuwe opgestuurd en vrij snel. Super
 
den bart is goe bezig,kan die ruitenwisser in 2 kleuren graag
 
Hey Bart,

Persoonlijk zou ik hem een fijne pinwash geven in de belijning, op de foto is dit niet echt duidelijk te zien - misschien in het echt wel maar daar kan ik momenteel niet over meespreken. Andders heel mooi gemaakt man ;)
 
Akkoord met Swaken, zeer fijne pinwash in het bijzonder op het landingsgestel en de rotordelen zonder de panel lines te vergeten. Maar ik zou niet te donker gaan, liever donker grijs dan zwart, kwestie van niet te overdrijven op die kleine schaal.
 
@erwin, swaken: bedankt, ga eens kijken wat het gaat geven...

@Yvan: nope niet in verschillende kleuren, wel met of zonder zo'n spoilerke erbovenop ;-)
 
dat is iets dat ik vrijdag eens goed zal bekijken , ziet alvast knap werk uit
 
Haast niet te geloven dat dit zo klein is, proficiat is het minste wat gezegd mag worden.
Applaus Applaus Applaus Applaus
 
Hey,

Ziet er zeer goed uit, geslaagd zou ik zeggen.;)
 
Knap gedaan Bart, gewoon nog eventjes een licht pinwash-je zoals reeds aangehaald.
 
wauw het bouw verslag eens door ge nomen en eerlijk ik vind het voor mij te klein .
maar ik geef toe het is klein en fijn gemaakt proficiat .
gr dirk d
 
Prachtig werk heb je neergezet! Zeer mooi. En de kleine details die je hebt toegevoegd geven gelijk dat beetje extra.

By the way, waar heb je die reuzen 2 cent gehaald? :8
 
bedankt, die grote munten, de chocolademunten van de sint met of zonder piet komen er weer aan ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan