Hoofdsponsor

1/72 Revell C-160 Transall [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Flynn

Guest
Tijd om weer iets nieuws uit de stock te halen.

Deze meid ligt toch al een dikke 6 jaar stof te vergaren en ik heb haar al menigmaal vastgepakt om er toch maar aan te beginnen.
Niks van dat over de jaren heen, altijd te druk, geen tijd, geen plaats, te groot,... elk excuus dat een modelbouwer ooit wel eens of zelfs menigermaal aanwendt om toch maar niet te beginnen aan de grote beestjes.

Wel, vandaag beginnen we er toch maar aan. Ik ben van plan om er toch maar eens een afgeleefde bak van te maken (ik ben niet echt te vinden voor special paints zoals op de box-art). Michel die reageerdde op m'n Thunderbolts-topic gaf me een beetje een voorzet, waarvoor dank!
Nu moet ik wel bekennen dat ik niet in het bezit ben van een airbrush, dus zal alles gedaan worden met, jawel, het penseel. Geen paniek, :O , 't is niet m'n eerste grote kit die ik doe met het penseel.

Als bewijs hiervan, deze werd volledig gepenseeld en was niet echt een kleintje.

Canadairs035.jpg


En nu de sneak-preview

kits_zpscea9da2c.jpg

Ik kijk er naar uit, ik hoop jullie ook!
 
Ik heb die van Heller gemaakt, wordt een indrukwekkende bak!
 
Veel succes ermee.
Ben benieuwd naar deze kit!
 
Ik heb die van Heller gemaakt, wordt een indrukwekkende bak!

Is die van Revell een heruitgave van die van Heller of een nieuw mal? Die van Heller heeft opliggende structuurlijnen, veronderstel ik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan