Hoofdsponsor

1/24 Red Bull RB8 Marc Webber [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Hey Eric,

Als je vragen hebt, stuur ze le gerust. Ik deze 2 keer gebouwd. De Vettel en de Webber versie.

http://s1121.photobucket.com/user/eyckles/library/2012RedbullRB8Twins?sort=4&page=1

Dat waren hele leuke kits om te maken. Enkel oppassen met de grote RedBull decals voor de side pods. Deze moeten nogal in een rare vorm geplooid worden en is niet makkelijk. Ik heb ze toen in 2 gesneden, zodat de spanning in de decal een beetje verdween. Nadien heb ik die een beetje bij gestipt met wit en rood en nadien de vernis erover. Niks meer van te zien. Alvast veel succes met je bouw en als je vragen hebt, laat maar iets weten.

Mvg,
Lesley
 
bedankt voor de tip wat betreft de decals, Lesley.

heb wel een vraagje : in welke kleur wordt de bodemplaat gespoten, staat niet in de bouwinstructie

Eric
 
spijtig dat deze tijdelijk in de frigo gaat. Wat betreft verf voor Formule 1 auto's: het merk Zero Paints heeft heel goeie verven hiervoor, ik heb mijn McLaren MP4/5B indertijd hiermee gespoten.
 
bedankt voor de tip wat betreft de decals, Lesley.

heb wel een vraagje : in welke kleur wordt de bodemplaat gespoten, staat niet in de bouwinstructie

Eric

Hallo Eric,

Ik heb de bodemplaat gespoten zoals beschreven wordt in de instructies. Meer heb ik er niet aangedaan.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan