Hoofdsponsor

Anders / onbekend Rat de Bibilotheque [DONE]

wow, die eerste foto spreekt boekdelen... ;-) knap schilderwerk...

Deze strik, blijft die in 't wit?
 
Jawel silenoz die blijf wit :)
 
Hey,

Indd, volmondig sluit ik me aan bij voorgaande coments, prachtige buste.
Dit zit hier blijkbaar wel in de lift....😉
 
Dag Ron, ik vind je heb goed werk geleverd.
De huidskleur past zondermeer bij deze figuur en de kleurkombinatie van het figuur in zijn geheel vind ik ook zeer passend.
Dat niet alles is zoals men zich voorstelt en men een beetje ontgoocheld is omdat alles niet gelukt is mag je eigenlijk niet storen.
Elke figuur is een leerproces en hoe hard het ook klinkt een training stuk op weg naar een nog betere bij de volgende.
Het enige wat ik nog zou bijwerken zijn de randen tussen de verschillende onderdelen, bv tussen de hoofdhuid en het haar zou ik kiezen voor iets meer haar in plaats van iets meer huidskleur (links boven als men naar de figuur kijkt).
Tussen de strik en de jas is een ongedefinieerd stuk(links), hemd of ondervest of nog een deel van de strik.
Het idee met het voetstuk vind ik goed gevonden.
Grtx Jan
 
Bedankt mannen voor de reacties :)

Inderdaad Jan van elk figuur/buste leer ik weer wat bij en jammer dat bij deze de jas absoluut niet wil meewerken maar hou het wel bij deze uitvoering o de interesse niet te verliezen in deze buste.
Wat de puntjes betreft die je aanhaal klopt helemaal daar kijk ik nog even naar, met die close up foto`s blijft weinig verborgen en kunnen nuttig zijn voor de laatste correcties.
Bedankt voor het erop wijzen.
 
Voor mij is deze gereed niet 100% maar weer wat opgestoken voor de volgend buste.

91d4b3ce0f52aa7a58fdd32df3b350ca.jpg

ddb4743edffbba97b65cbf3d42afe0be.jpg

501a36918972e7ddab7cc45c4ff0051c.jpg

26d569e453e76f2937bb633ea0c6684c.jpg

3b7e0508256264b49364f94848f5e39d.jpg
 
Hey,

Indd, wat een kunst!
Ik wou dat ik dit kon, prachtige kunst😉
 
Proficiat Ron, ik vind het volledige plaatje klopt dat je zelf vind dat het niet 100% is zie ik als geen min punt.
Als ik terug blik op mijn eerste busten vind ik nu nog honderden fouten en dingen die ik nu anders zou doen of proberen te doen.
En niet elke figuur is evengoed als een vorige of een volgende, soms lukt het gewoon niet (op dit moment).

Deze bust vind ik persoonlijk voor jou een flinke stap voorwaarts, het is gewoon een prachtig ding dat in je vitrine thuis hoort.

Grtx Jan
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan