Hoofdsponsor

1/9 R.A.F Pilot (Mitchell Militairy Models)

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.312
Weer een tijdje liggend project af,. Deze rakker is van Mitchell Militairy Models schaal 1/9 en ook met Acryl gekwast en het blijft maar knoeien met Acryl maar we gaan door tot dat het goed lukt :wacko:

68a179a19f001cc303330e15697b6b3c.jpg

b2a9e1b11c903954548648939a3c5038.jpg

c7ca36482d73f1b6132ad81470bdfb14.jpg
 
je zegt knoeien met acryl maar het resultaat mag toch wel gezien worden me dunkt.
 
leuk gekleurd ;)
Mitchell heeft leuke bustes, ben nog aan het twijfelen welke ik ga bestellen :)
 
Fraai werk Ron..!! Das toch ook nog iets waar ik ook ooit eens wil aan beginnen...

Grtz yves,
 
Knoeien Ron... ik wou dat ik ook zo kon knoeien ;) , ziet er toch goed uit , misschien nog wat dieptes aan het gezicht , maar anders zoals ik al zei ... netjes hoor !
 
Vind ik toch ook mooi hoor , maar ja ik kan niet veel zeggen he met mijn kleurhandicap , voor mij komt het wel naturel over , je ziet dat het een buste is maar het is mooi
Marc
 
Niks geknoei.... volgens mij ben je zeer goed bezig ! ;)
 
Thnks heren :)

Jordi Michell heeft zeker leuke bustes voor een zeer net prijsje dus ideaal om op te oefenen.
Peiper, Inderdaad het gezicht mis wat diepere schaduwen en dat is het probleem van mij want ik hou niet van harde schaduwen en deze kop is vrij vlak van zichzelf dus had deze juist wel wat diepere schaduwen kunnen gebruiken. Afijn de volgende weer een stukje beter zullen we maar zeggen :)
Marnic, Ik ben lekker bezig het goede komt nog wel want bij elk model leren we wel weer wat bij.
Yves, gewoon eens proberen zal bijna zeggen kijk eens bij de firma waar deze van is zeer betaalbaar dus goed om te oefenen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan