Hoofdsponsor

1/12 Porsche RSR 934 Jagermeister

ERVARING
gevorderd
BOUWWIJZE
weet het nog niet maar tot nu toe o o t box
BOUWBUDGET
tot nu toe niks verf zit erbij
BOUWSTATUS
Work in progres
COMMENTAREN
muggezift maar raak ( heb een brede rug )
Hier ben ik nog eens met een kleine update , namelijk de motor , een normale mens begint vanaf bladzijde 1 , den deze natuurlijk niet
Omdat mijn voorliefde naar het mechanische gaat en ik dit zulk een mooie motor vind

photo 597329



photo 597330



photo 597328



photo 597327



de versnellingsbak heb ik eerst in de zwarte primer filler gespoten om daarna aluminium kleur wazig over te nevelen zo kreeg ik de uitstraling van echt gegoten aluminium
zo dat was het voor nu
Marc
Zeer realistisch uitzicht die motor .Willy.
 
Dank U Willy , dat is mijn doel om het echte te benaderen he
 
Mooi gegoten blok, complimenten aan Tamiya. Tot nu toe realistisch beschilderd!

Maar wacht eens even... heb je die baby-Porschebouw nu op pauze gezet? Volgens mij heb ik dat nog niet eerder van je gezien, je bent normaal gesproken toch een voorbeeld voor mensen die hun werk willen afronden alvorens aan iets nieuws te beginnen... ik kan me voorstellen dat je erg veel zin in deze set had!

Hoe bevalt het, zo'n motorblok op 200% grootte van wat je normaal gesproken in de modelbouw aanpakt?
 
Dat klopt Roy
Maar Puntje 1 ik zoek nog slotjes voor de gordels en ik vind ze niet zo direct in ons landje
Puntje 2 ik laat de decals goed drogen en doe maar 1 kant en laat die goed drogen
En tenslotte puntje 3 de verleiding is te groot , ik kon niet wachten
Die grote schaal is wel heerlijk zeker de mechanische zaken leuk om te doen
grt
Marc
 
Zal wel een imposant bouwwerk worden zo te zien. Benieuwd naar het verfwerk. Het lijkt me niet zo evident de grote oppervlakken van het koetswerk in een strakke verflaag te zetten.
 
Strak werk al en mooi om te zien.
 
What an awesome start , engine parts are looking fabulous.
 
Dat ziet er erg realistisch uit, Marc... net zoals ik van jou had verwacht :cool:

Tevens ook erg professioneel gepresenteerd overigens.
 
Thank you gentlemen
Ik geniet van deze bouw echt waar
 
Succes met deze kit !

Ik volg !
 
Hier ben ik met een kleine update
Even een zijsprongetje gemaakt , bij deze motor zit er heel onzichtbaar een drukgroep bij die tussen motor en versnellingsbak maar deze was toch zo natuurgetrouw gebouwd dat ik het jullie niet wilde onthouden , kijk maar

photo 597464


photo 597465


Daarna heb ik al wat gedaan aan het chassis die moet helemaal in het oranje komen van Jagermeister , nu had iemand me verwittigd dat de Zero Paint niet goed dekkend was en rade me aan om de witte primer lichtjes te kleuren wat ik dan ook gedaan heb , een paar druppels Zero in de witte primer kwam tot dit resultaat

photo 597466



photo 597467


Gisterenavond laat al de eerste lagen Zero oranje gespoten , moet wel zeggen dat mijn airbrush hier wat te klein voor is maar het ging nog net

photo 597468


photo 597469



En nu ga ik verder prutsen
grt
Marc
 
Mooie details, helaas onzichtbaar maar dat is onderdeel van het veelvuldig lot van de modelbouwer
 
knap spuitwerk, ziet er net echt uit voor mij
 
dank u mannen
Nu zit ik met een dilemma , Tamiya heeft zo zijn best gedaan om sommige onderdelen mooi in de matte chroom te zetten maar op foto's van de echte Porsche motor is dat allemaal verkleurde aluminium in verschillende tinten
Nu heb ik op you tube een filmpje gevonden waar die persoon het ook ontchroomde en ook in alu verf spoot wat op zich wel beter uitzag , maar veel mensen die mij kennen ben ik een bling bling man , maar ik denk dat ik het toch ook ga volgen
Hopelijk komt er morgen een boek binnen over de RSR Porsche
 
dank u mannen
Nu zit ik met een dilemma , Tamiya heeft zo zijn best gedaan om sommige onderdelen mooi in de matte chroom te zetten maar op foto's van de echte Porsche motor is dat allemaal verkleurde aluminium in verschillende tinten
Nu heb ik op you tube een filmpje gevonden waar die persoon het ook ontchroomde en ook in alu verf spoot wat op zich wel beter uitzag , maar veel mensen die mij kennen ben ik een bling bling man , maar ik denk dat ik het toch ook ga volgen
Hopelijk komt er morgen een boek binnen over de RSR Porsche
Mooi gespoten dat oranje kleur. Denk toch ook dat je best die chroom verwijdert en aluminium gebruikt. Succes. Willy.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan