Hoofdsponsor

1/12 Porsche 934 turbo rsr (Tamiya) [DONE]

Zeer geslaagd model.
Misschien iets voor model van de maand?
 
Waww sta hier eigenlijk met open mond te staren naar deze mooie wagen,mijn eerste indruk was dit zijn foto's van een evenement waar je aanwezig was maar had het totaal fout mijn complimenten voor dit staaltje modelbouw 😉
 
Dank je allemaal!


Misschien iets voor model van de maand?
@Ron:
Ja misschien maar dan nu nog niet aangezien hij nog niet echt af is..
moet nog meer verweerd worden en komt op ondergrondje.
 
Geen probleem er komen nog meer maanden ;)
 
*Claps*

Prachtig Guy,

je bent echt een modelbouw in hart en nieren, van voertuigen naar dio's en van 1/4 wapens naar dit. Alles gaat je geweldig goed af en wordt met liefde inelkaar gezet, gespoten en verweerd.

echt mooi man.

PS ga je nog naar SMC in oktober te veldhoven? Ik hoop je en je werk daar te zien.

groet Martin
 
Merci visjeMar !

das een mooi compliment en inderdaad,
ik doe het uit liefde voor het model dat ik wil bouwen
en probeer het dan ook naar mijn normen af te werken.

Ik ga af en toe naar een beurs en weet dat er een grote is in september dacht ik ?
maar mijn modellen ga je daar niet zien.

Waarom:
Mijn model vervoeren, op tijd zijn, het model inschrijven, het model word daar geplaatst en dan verplicht blijven
tot het gedaan is om uw model mee terug te kunnen nemen, (wat begrijpelijk is) en dat voor een trofee.

Ik ben zo iemand, als ik ergens ben en ik wil weg, dan wil/ga ik ook ECHT weg ;)

Zeg nooit nooit, maar meedoen met een wedstrijd op een beurs is toch nog niet aan mij besteed.

Ik weet dat een beetje erkenning voor hetgeen je gebouwd hebt altijd leuk is voor iedereen,
maar daarvoor en nog vele andere redenen zit ik op een forum.
 
Werkelijk een prachtig model! Bijzonder knap gemaakt, met ruim oog voor detail.
 
Ik kan hier enkel maar beamen wat de rest zegt.
Een ontzettend mooi model met fantastische details.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan