Hoofdsponsor

1/24 porsche 930 slant nose (kit van amerika)[WIP]

  • Onderwerp starter nowspeedlimit
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
N

nowspeedlimit

Guest
hallo

ik zal nu eens beginnen met dit kitje als 'tussendoortje' :) heb deze gekregen van kennissen. maar eerlijk vind ik de kit saai. nu kun je kiezen tussen de cabrio versie en de coupe versie (gesloten versie) het zal zeker de gesloten versie op internet vind je wel mensen die deze kit gemaakt hebben maar ze steken dan andere wielen onder maar dat ben ik niet van plan. ik zou eigenlijk 'restjes' van spuitbussen gebruiken en hem in veel verschillende kleuren doen? de Rainbow porsche of zo iets :laugh: jullie mening?


foto van doos
10893777_693594967426637_1720857982_n.jpg


foto van op het internet die mij wel aanspreekt nu stel ik mij de vraag of het de originele velgen zijn die erbij zijn.
87porsche911slantnose004.jpg

wat denken jullie?zou het dezelfde velgen zijn als erboven maar dan in het mat grijs?
10923308_707948162657984_8758988542102220579_n.jpg

10426322_707948185991315_7423317017251811794_n.jpg



deze vind ik ook niet mis
911flatnose4gv3.jpg


dus wat denken jullie?

-maak ik hem in al verschillende kleuren? (picasso)
-doe ik hem origineel in 1 kleur?
-een beetje verlagen en sportiever?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een Porsche vind ik wel een mooie sportwagen, het is eigelijk een platgeduwde VW Kever :laugh:

De witte versie vindt ik persoonlijk de mooiste van de twee die jij hierboven toont.
Ben niet zo een Picasso fan, maar kan wel iets hebben...
Die velgen lijken mij wel de originele Porsche velgen.
Nog sportiever? Laat maar komen ;)
 
ik heb nu eens zitten kijken in mijn vitrine en heb van een auto de velgen gestolen :p vond toch dat ze er niet bij pasten en passen volgens mij wel bij de porche?


10924767_707981802654620_8631316542632801793_n.jpg


10155727_707981125988021_4568088426200366260_n.jpg
 
Zo'n Porche heeft inderdaad wel iets maar een Picasso Porche? Nah, geen fan van.
Wat die velgen uit de kit betreft, toch niks mis mee? Maar een andere velg kan natuurlijk een heel ander zicht geven aan een voertuig.
 
ik denk dat ik het in enkel kleur ga doen en dan die mooieren velgen opsteek en velagen?
 
Als je die nieuwe velgen gaat gebruiken, dan heb je laagprofielbanden...
Dus uiterst geschikt om iets te verlagen ;)
 
Als ik van jouw was, in ieder geval geen rood, je vitrine staat al vol rode wagens... ;)
 
men moeder heeft het 1 min geleden ook gezegd :) lol
 
Niks mis met wit maar Porsche heeft toch ook meer "chiquere" kleuren die evengoed bij een mooie velg passen?
 
Veel plezier met deze Porsche.
Ik weet niet of je met airbrush of spuitbus verft.
Ga anders even bij de doe het zelf zaak langs en ga eens kijken welke kleuren ze hebben.
Vind je zeker wel een mooi kleurtje voor deze Porsche.
 
1 van de mooiste Porsches vind ik.
En ik denk dat die velgen wel degelijk degene zijn die bij de kit kwamen. Ze lijken in ieder geval heel goed op elkaar.
Wat ook mooi is, is die originele velgen aluminium kleur spuiten en het velgenhart in het zwart spuiten. Komt heel mooi uit op deze velgen.
Maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.
Wat de body kleur betreft, dat is heel moeilijk want alle kleuren passen wel op de Porsche.
 
hallo

de Porsche is dus in het wit vanavond kleine update :)
 
Voor Porsche zou ik zeker geen kleurencombo doen à la Picasso! Het is een auto met enorm veel stijl en dit vind ik persoonlijk niet echt gepast.
Als je meerder kleuren zou willen gebruiken, zou je richting de GT3 RS striping kunnen gaan, Martini-racing of Gulf.
Wit vind ik dan weer zo ... wit! :D En de Slant Nose is zeer veel geproduceerd in het wit, wat er dus niet echt een uniek stuk van gaat maken.
Er zijn een heleboel zeer mooie kleuren te vinden die beter passen! Ik post morgen anders wel wat ik persoonlijke unieke kleuren vind! :)

Dit is natuurlijk geheel eigen keuze eh! ;)
 
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En zo zijn er natuurlijk nog zoveel andere kleuren! :p
Ik heb een voorliefde voor het paars en het appelblauw-zeegroen waarvan je een stukje ziet! (moest je hiervoor interesse hebben, ik heb hem in een magazine staan hier).
Hopelijk heb je hier iets aan! :)

Veel succes met de bouw alvast!
 
er is iets ergs gebeurd :( hij was mooi wit en mijn broer heeft het verfwater waarmee ik dus de details aan het schilderen was omver gegooit enu is het heel mislukt :(
 
Hallo nowpeedlimit,ik vrees dat je zal moeten her beginnen .Het is niet onherstelbaar dus je kan het gewoon opnieuw doen.Ik hoop wel dat je het ziet zitten om dit euvel te herstellen natuurlijk.Dergelijks gebeurd nu eenmaal en doet een bouwer soms in de grond zakken,dont give up :)
 
In de ovenreiniger ermee en opnieuw beginnen, kan er mooier uitkomen dan ervoor ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan