Hoofdsponsor

Polystyreen platen

Christophe doe je mij vier vellen styreen plaat 1mm dikte en 200x290,kan ik verder met verbouwingen aan de wagens.En 4 keer 0.3mm-->> 200x290 .
Als ik dat heb kan ik eindelijk mijn Doomrod ook afwerken.bedankt op voorhand ;)
 
Christophe,
breng maar weer een aantal platen van veschillende maten en diktes mee naar de ledendag in Oostende.
Je geraakt ze er wel weer kwijt.
 
Christophe,mijn pakje is schadeloos binnen gekomen dus hartelijk dank maatje ;)Ik koop zeker nog bij jou.Maar dan wel dikkere platen.
 
hallo Christophe, heb je ook platen van 0.05mm... voor een truck op 1/35 is 0.3mm in werkelijkheid 1.50cm dik, wel een beetje veel, is meer iets voor een tank.
 
Hallo Christophe,

Ik ben recent ook lid geworden van het forum. Volgens ik heb vernomen ben jij blijkbaar de "Polystereen Man" :)
In je orignele post zie ik dat het hier voornamelijk gaat over plaatjes van 200x290mm.
Nu wou ik weten of het eventueel mogelijk is om dit in groter formaat te verkrijgen?
Alvast bedankt

Mvg

Patrice
 
@Walesha: Helaas, 0,05 heb ik niet. Dit lijkt mij ook zeer dun, dus ik denk niet dat dit bestaat. 0,3 is het dunstste.

@Evel: Bat-man, Spider-man, Polystyreen-man, ik ben ik goed gezelschap.:D:D:D. Ja, je kan zeker andere afmetingen krijgen. Laat maar weten welke afmetingen je wil. De afmetingen die ik aanbied zijn gekozen in functie van de post-formaten en verzendkosten.
 
@Walesha: Helaas, 0,05 heb ik niet. Dit lijkt mij ook zeer dun, dus ik denk niet dat dit bestaat. 0,3 is het dunstste.
Die dikte bestaat hoor, ook 0.1, 0.15 en 0.2mm, ik heb er hier nog een paar plaatjes van liggen op quarto-formaat... in eerste instantie zou je denken dat het een blad papier is... ik heb die destijds in A'pen gehaald, maar die winkel bestaat niet meer. Vandaar de vraag.
 
Hey Cristophe,

Alvast bedankt voor de snelle respons, ik zal eens precies kijken wat ik nodig heb en stuur je dit dan wel door.
Hoe het tot bij geraakt dat zien we dan nog wel, ik kan die eventueel altijd wel komen halen :)

mvg

Patrice
 
hallo Christophe, heb je ook platen van 0.05mm... voor een truck op 1/35 is 0.3mm in werkelijkheid 1.50cm dik, wel een beetje veel, is meer iets voor een tank.

bij sommige vleesverpakkingen kan je deze vinden in de supermarkt, tussen de schellen vlees, gewoon eens afwassen. zijn wel kleine velletjes.
 
Hallo Christophe......ik heb je al enkele PB gestuurt...of wel krijg je ze niet aan of anders is er iets anders....:):)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan