Ik doe het met een simpel thee lichtje,kan ook met een aansteker maar is dan wel onhandig zo he.Zal ik eens proberen. Nog nooit gedaan.
Met wat warm je het best op?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe het met een simpel thee lichtje,kan ook met een aansteker maar is dan wel onhandig zo he.Zal ik eens proberen. Nog nooit gedaan.
Met wat warm je het best op?
Prachtig beest als je het mij vraagt.
Ooit ook eens ge-avontuurd om deze te maken van Revell en vertikaal geklasseerd in de vuilbak wegens te grote naden die praktisch niet weg te werken waren. Jammer dat wel ,maar het was misschien een slecht model dat ik vasthad.
Hoe zit dat bij jouw model John ?
Om nog eens terug te komen op die sleepstang, kan het niet zijn dat die koppen waar die koppelingen opzitten draaibaar zijn ? Ik weet het niet juist maar zo te zien denk ik het.
Ik doe het met een simpel thee lichtje,kan ook met een aansteker maar is dan wel onhandig zo he.
Heb geen 1 foto gevonden vooralsnog met een smalle box, zoals Bart zegt.Oei, dat wordt moeilijk, op de foto is dat luik idd veel breder maar zou het kunnen dat het model van Revell mss een ouder type is?