Hoofdsponsor

1/35 Packard Twelve (Series 1408)

ERVARING
Noem mij maar gevorderd.
BOUWWIJZE
In principe OOB maar we zien wel.
BOUWBUDGET
NVT
BOUWSTATUS
Gestart 18/03/2024
COMMENTAREN
Altijd welkom zolang het maar beleefd blijft.
Papier was inderdaad de oplossing.
Geschilderd in bruin en bevestigd met houtlijm. Geen millimeterwerk maar van bovenaf kan je dit niet zien.

Repaired.jpg

Van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook het in hout geschilderd dashboard te verlijmen.

Dashboard.jpg

De houten kleur is AK780 Dark Wood Grain, het instrumentenpaneel zelf werd vervangen door deze uit de PE set en chrome geverfd met Molotov stift.

Morgen kan het stuur er op.
 
Het is ook wel een aparte constructie die kit :ROFLMAO: Gelukkigkomt het wel goed.
 
Ziet er weeral een goed begin uit Erwin.
 
Inderdaad niet voor beginners die kit.
 
Laatst bewerkt:
heb ook nog zoiets in die aard liggen een Admiral Cabrioletrond de 170 onderdeeltjes
Ziet er al goed uit he
Had je niet beter alles op voorhand in kleur gespoten
 
heb ook nog zoiets in die aard liggen een Admiral Cabrioletrond de 170 onderdeeltjes
Ziet er al goed uit he
Had je niet beter alles op voorhand in kleur gespoten
Als je de carrosserie kleur bedoeld, dan neen Marc want er zullen nog wat aanpassingen moeten gebeuren.
Deze kit ziet er gemakkelijk uit maar is dat uiteindelijk niet en, zoals ik al in het begin vertelde, dat zal de reden zijn waarom je hem niet tegenkomt op beurzen.
Wat die Opel Admiral betreft: heb er hier 2 van liggen, zal ze ook wel eens maken.
 
De Packard gaat traag maar ik wil ook niets forceren of overhaast te werk gaan bij deze bouw.

Subs.jpg

De 3 hoofdonderdelen samen gestel.
- chassis met motor (nog niet afgewerkt)
- bodemplaat en zetels (de versnellingspook is gebroken)
- bovenbouw zonder portieren (die voor problemen zullen zorgen)

Subs dryfit.jpg

Dit alles eens in dryfit waarbij ik nu al weet dat het niet gemakkelijk zal zijn dit alles in de hoofdkleur te krijgen.
Achteraan zal moeten geplamuurd worden, het brandschot vooraan zal eerst in de hoofdkleur moeten gespoten worden voordat de body zelf gemonteerd kan worden.

We gaan er ons (hopelijk) niet in opjagen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan